Nou-intrat pe piața locală în 2019, BE-KIND alege Profero pentru dezvoltarea comunicării digitale, prin lansarea și gestionarea canalelor de Facebook și Instagram proprii, în România, precum și prin alte proiecte speciale.
BE-KIND le propune consumatorilor o nouă categorie de produse care se definesc, la nivel global, prin sloganul ”Ingrediente pe care le poți vedea și pronunța”. Dincolo de portofoliul format din batoane hrănitoare și delicioase în combinații unice de ingrediente, BE-KIND înseamnă o filosofie de kindness materializată pe 3 direcții: niciun compromis când vine vorba de gustul hrănitor, benefic pentru corpul tău și acțiuni orientate către comunitate.
Pornind de la insight-ul că, atunci când facem un compromis la nivel de gust, parcă nu simțim că ne-am satisfăcut pofta, iar când alegem ceva mai puțin nutritiv, ne simțim vinovați pentru alegerea făcută, Profero a conturat umbrela de comunicare ”BE-KIND gets me”, care este răspunsul la nevoia de snack-uri hrănitoare, fără ca gustul să fie sacrificat.
"Produsele BE-KIND reprezintă o noutate pentru majoritatea consumatorilor români, așadar, suntem bucuroși că avem oportunitatea să le facem cunoștință! În acest context, strategia pornește de la un obiectiv de construcție, prin generare de awareness în jurul brandului, odată cu valorificarea asset-urilor principale: ingrediente reale, cu nutrienți reali și gust delicios, deci zero compromis. BE-KIND este și un brand cu o poveste fondatoare deosebită și o misiune puternică, bazată pe implicare și impact în societate, un „total package” pe care suntem convinși că publicul va fi încântat să îl descopere.", spune Andreea Dinescu (Managing Director Profero).
"BE-KIND se adresează celor care aleg un stil alimentar echilibrat, dar și celor care apreciază o gustare delicioasă și cu multe beneficii nutriționale. Totodată, batoanele BE-KIND completează piața de gustări sănătoase din România prin introducerea unui nou segment, care se diferențiază de oferta existentă, prin poziționare, gust, calități și misiune socială. Alături de echipa Profero, suntem nerăbdători să interacționăm cu publicul, printr-un dialog cât mai deschis și prin activări în mediul online. Misiunea noastră este să oferim consumatorilor noștri o experiență de brand inedită, (zero) compromis în ceea ce privește produsele noastre și să îi încurajăm să se alăture misiunii de a face fapte de bunătate pentru comunitate.", a spus Nicoleta Mihalache (Brand & Field Marketing Manager BE-KIND România).
Echipele participante:
Echipa Profero: Florian Langa (Senior Copywriter), Alexandra Ion (Copywriter), Diana Dalimon (Art Director), Daniela Cucoș (Social Media Specialist), Alexandru Stan (Strategic Planner), Adriana Sasu (Digital Media Planner), Mădălina State (Account Director).
Echipa BE-KIND: Nicoleta Mihalache (Brand & Field Marketing Manager).