Creative VR, studioul de tech specializat în dezvoltarea de soluții AR și VR, le face cadou românilor de pretutindeni posibilitatea de a folosi tricolorul în postările din Social Media. Cele 2 filtre aniversare prezintă modalități diferite de a interacționa creativ de ziua națională, integrând simbolistica tricolorului ca instrument de storytelling pe rețelele sociale.
Cele 2 filtre aniversare, RObraji si ROmân, sunt disponibile de astăzi pe pagina de Instagram și Facebook ale Creative VR, studioul care le-a creat. Fiecare dintre cele 2 filtre are acțiuni de tip experiență AR pentru cele două camere ale telefonului: selfie și front cam.
RObraji le oferă userilor posibilitatea de a se vedea pe ei sau pe oricine altcineva în ipostaza unui face painting în culorile tricolorului, iar ROmân le dă userilor două posibilități de interacțiune, câte una specifică pentru fiecare cameră:
- front cam: posibilitatea de a arbora un tricolor în orice loc desemnat pe baza de TAP în camera telefonului (outdoor, în casă, pe iarbă, în grădină, practic pe orice suprafață plană)
- selfie cam: posibilitatea de a face selfie stories, având în permanență 2 mini steaguri tricolor pe umeri.
"Noi dezvoltăm filtre pentru agenții și branduri, plecând de la brief-uri concrete pe care ni le dau clienții; practic suntem creativi la maximum într-un anumit guideline. Complexitatea proiectelor pe care le derulăm este una mare, și singura provocare la fel de mare a fost să facem ceva pe care să avem libertate totală, dar având dorințele românilor în minte. Practic, ne-am imaginat că oriunde s-ar afla, la parada militară, acasă, în oraș, românii își pot manifesta bucuria zilei naționale, folosind un tool pe care îl punem la dispoziție. Așa le salvăm timp, bani și efortul de a căuta și cumpăra un steag în realitate.", a declarat Alex Dohotaru- creative partner Creative VR.
Alex Dohotaru și Mih Lovin, alături de Alexandra Păun, sunt fondatorii companiei Creative VR, o companie de tehnologie creativă cu sediul în România, dar care dezvoltă proiecte de tipul experiențelor AR și VR în sfera digitală și event planning. Principala activitate actuală a companiei CVR este dezvoltarea de filtre de Augmented Reality pentru cele mai populare rețele sociale.
În acest moment, Creative VR are dezvoltate peste 40 de filtre, majoritatea încărcate pe profilele clienților, ale agențiilor, ale brandurilor, ale influencerilor și artiștilor, filtre preponderent dezvoltate pentru rețeaua Instagram.
Creative VR face parte dintr-un grup de agenții independente cu sediul în România, din care mai fac parte Le Squad, agenția de Influential Marketing cu comunitate proprie de creatori de conținut din Instagram, Tik Tok și Youtube, L2- agenție de creație pentru conținut digital, PGM- agenție de event planning și Tammy Studio-design.