Dacă să fii AS pe Instagram nu se încadrează la tech-savy, înseamnă că cei mai mulți dintre noi nu prea ne putem lăuda cu mari cunoștințe în tehnologie. De fapt, tot ce înseamnă algoritmi care fac lucrurile să se întâmple sunt în egală măsură un subiect de speriat și entuziasmat. La ceea ce nu ne gândim, totuși, e câte oportunități de a ne ușura treaba și maximiza impactul ratăm nu pentru că tehnologia nu e acolo, ci pentru că nu știm unde să o căutăm.
Costin Spiridon e unul dintre puținii coderi rătăciți în advertising-ul românesc, care încearcă să facă asta să se întâmple, la CreativeVR, unde job description-ul îi spune Creative NewTech Developer. El își zice, mai simplu, developer: fiind unul dintre cei care bătătoresc un nou teritoriu al industriei, cam toate proiectele lui presupun un proces de dezvoltare al unei idei. În cazul lui Costin, asta mai are și un strat de inovație adus de AR/VR. În ochii lui, jobul său e viitorul creației așa cum o știm acum, doar că nu sub forma de art©, ci de transpunere a unui fir logic în cod și apoi manifestare.