Mii de pasionați de culturile asiatice au trecut pragul celei de-a șaptea ediții a Asia Fest

Mii de pasionați de culturile asiatice au trecut pragul celei de-a șaptea ediții a Asia Fest

Colours of Asia, ediția 2019 a festivalului culturilor asiatice a avut loc între 22 – 24 noiembrie la Romexpo.

Festivalul Asia Fest a re-adus iubitorilor de cultură asiatică atât tradițională, cât și contemporană, încă 3 zile de spectacole, gastronomie, ateliere, expoziții și multe surprize pentru toată familia. Centre culturale și standuri reprezentative din peste 20 de țări de pe marele continent, printre care: China, India, Indonezia, Japonia, Coreea, Turcia, Iran, Irak, Emiratele Arabe Unite și Palestina au prezentat publicului pasionat produse autentice asiatice, de gustat și de luat acasă.

Pe scena Asia Fest au urcat, rând pe rând, artiști români și internaționali, care au interpretat muzică pop, blues, rock și operă dar și dansuri tradiționale coreene, chinezești, orientale, balineze și indiene. De asemenea, reprezentanții centrelor culturale din România au mai adus demonstrații de arte marțiale, lecturi de poezie, ceremonia ceaiului, prezentarea de costume tradiționale asiatice și masterclass-uri de gătit.

Cei pasionați de cultura asiatică modern s-au putut bucura de competiția de cosplay, unde personajele din filme și anime-uri au defilat pe scenă, de demonstrațiile de dans k-pop dar și de finala concursului de kendama ZNDK 2019.

În zonele de ateliere nu au lipsit tatuajele cu henna, caligrafia chineză, arabă, coreeană și persană, spectaculosul workshop de ikebana și pictura pe apă turcească.

Aleea Artiștilor și-a întâmpinat, ca de obicei, vizitatorii cu benzi desenate și decorațiuni din Japonia, cărți de autori indieni, henna pentru acasă, cosmetice japoneze și balineze extrem de rare dar și stickere, manga, ilustrații și tricouri pictate cu artiști coreeni.

Din zona de expoziție, pasionații de gastronomie asiatică au putut lua pentru acasă sosuri de soia, tăiței, condimente, mixuri pentru preparate indiene, box-uri cu supe, dulciuri, cafea și băuturi tradiționale.

În zona de food a Asia Fest, atracția principală a festivalului, atât cunoscătorii, dar și curioșii, au putut gusta falafel și cigkofte turcești, street food chinezesc și indian, supa japoneză Miso, sushi și creveți tempura, bulgogi coreean, Pad Thai șiTom Kha Gai, supa picantă thailandeză dar și delicioasele supe ramen. Iubitorii de dulciuri au putut alege dintre plăcinte și dulciuri siriene, indoneziene, iraniene și turcești și înghețata thailandeză,iar ceaiul turcesc și cafeaua indoneziană au fost la discreție.

Asia Fest este un dialog multicultural care celebrează cultura Asiei, aducând în București, deseori în premieră, atât tradițiile cât și contemporanul din locuri pline de mister și inspirație.

Parteneri media: Magic FM, Kanal D, Click, Click pentru femei, Cațavencii, Hayat, IQads, PRwave, Iqool, The Trends, acasă.ro, eva.ro, Bookblog, Catchy, Bucătăraș, Gustos, Goingout, Bucharest Guide, Pro București, Fete de 10, inoras.ro, Feeder, Coțofana Urbană, România Pozitivă, bucureșteni.ro.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related