Un nou standard de masurare a creativitatii si performantei si o noua identitate corporativa lansate cu sprijinul globl al tuturor angajatilor JWT
New York - Feb. 28, 2005 - JWT, cea mai mare agentie de publicitate din Statele Unite si a patra ca dimensiuni la nivel global, se relanseaza astazi ca "un start-up de un miliard de dolari", cu evenimente in cele peste 300 de birouri din 87 de tari.
Un nou rol, un nou obiectiv, o noua filozofie
"Traim intr-o lume in care consumatorul este un cunoscator inteligent dar care nu are niciodata destul timp si atentie pentru noi si care este, mai ales, stapan pe situatie. Un consumator aflat "la cutite" cu mesajele voluminoase, repetitive, bazate pe retete si formule si "coborite la nivelul lui", spune Bob Jeffrey, Worldwide CEO al JWT, explicand motivele pentru care agentia a ajuns sa se reinventeze. "Cea mai semnificativa contributie pe care o aducem clientilor este capacitatea noastra de a recunoaste ca lumea e in schimbare, ca in ea clientul este Rege, timpul e noua moneda de schimb, iar rasplata se masoara in durabilitatea si puterea relatiilor. Faptul ca intelegem toate acestea ne-a ajutat sa ne definim rolul, obiectivul si filozofia."