Meraki câștigă competiția națională pentru Eurobest/Integrated

Meraki câștigă competiția națională pentru Eurobest/Integrated

Oana Oprea și Diana Cobzaru – cele două membre ale echipei Meraki, s-au calificat pe prima pozitie la cea de-a 15-a ediție The Alternative School for Creative Thinking, în urma unei pregătiri și selecții riguroase.

Echipa câștigătoare, selectată de un juriu local și internațional, va reprezenta România la concursul Eurobest Integrated, care va avea loc în Polonia, în perioada 28 noiembrie - 2 decembrie.

 Dedicat celor de pana in  30 de ani care lucreaza in marketing, branding și comunicare, acest semestru intens a constat în 7 întâlniri axate pe inteligență emoțională, mărci cu compasiunea la purtator, foresight, trenduri în business, ExO mindset, Design Thinking, tehnologie și new media, perspective culturale, limbaje vizuale, conținut magnetic, informații despre private labels și piețe evoluate.

Printre liderii creativi care au evoluat echipele sunt de regăsit Alexandra Radu (Rogalski Damaschin), Inayeh Khalid (Mesteshukar ButiQ), Anders Lange (Entername), Bianca Dumitrascu (Caracter Cu Caracter), Daniel Tabac (Conduent HR Services), Miruna Mihalache (Albalact), David Blake (Cannes Lions), Sebastian Olar (Co-Creative Director), Filip Gonzacenco (Publicis Counseil Paris).

Studentii au avut de rezolvat 4 briefuri:  Identitate de brand, Customer Experience în HR, Creative  Fundraising  și Inegalitatea de gen in contextul unui targ de arta londonez.

Participantii au fost ghidați de speakeri inspiraționali cu rezultate remarcabile: Diana Stafie – Future Station, Alina Catalina Banuleasa – Design Thinking Society, Ion Cojocaru – McCann, Anca Ifrim – Heist Industries, Miruna Mihalache – Albalact, Filip Gonzacenco – Publicis Paris, Mihai Gongu – Cheil, Isabella Branisteanu – Thinkegic, Teodora Migdalovici – Love&Lobby si Fondator al The AlternativeSchool for Creative Thinking..

In urma competitiei, finalistii sunt: Meraki (Oana Oprea / Jazz and Diana Cobzaru / Brand Minds) – pe prima pozitie, Alegoria Studio (Lavinia Amitroaie) – pe a doua pozitie si Echo (Denisa Andrei / Initiative  and Alexandru Ilie / P&G) – a treia. Cursurile au avut loc in spatiile generoase de la Rogalski Damaschin si MindSpace Victoriei.

“A fost o provocare pentru amândouă să răspundem 360 briefurilor, însă ne-a plăcut faptul că ne-a scos din zona de confort, căci asta ne și doream. Ce ne-a emoționat și mai mult a fost faptul că eu și Diana ne-am cunoscut acum 5 ani, când făceam voluntariat în liceu pe partea de publicitate pentru un festival de teatru, iar acum ne-am regăsit întâmplător la aceasta școala și avem șansa să reprezentăm România și să concurăm cu tineri creativi din toată Europa. Este un context bun să reflectăm asupra evoluției noastre și să ne reconfirmăm faptul că am ales un domeniu de care chiar suntem pasionate. Suntem recunoscătoare si abia așteptăm să ajungem la Eurobest.”, a declarat echipa câștigătoare.

 

Oana este în departamentul de strategie al Jazz Communication de aproape doi ani și pune suflet în tot ceea ce face. Ca orice milenial, este pasionată de digital, social media, cele mai recente trenduri, meme si avocado și nu o sa aibă liniște până când nu va reuși să lase lumea puțin mai bine decât a găsit-o. 

 Ce mi-a plăcut cel mai mult la școala a fost faptul că am cunoscut oameni pasionați din industrie, oameni care m-au inspirat și de la care chiar am avut ce sa învăț.”

 

Diana este Community Manager la Brand Minds și Digitalium, două evenimente de digital și business din România. Este plină de energie, mereu pregătită să îți pună o întrebare și se implică în tot ce se poate, fiind într-o continuă căutare de posibilități de dezvoltare sau de experiențe cool. Este o persoană foarte "pe feeling" și pune suflet în tot ceea ce face pentru ca în final, să știe că a reușit să își pună amprenta așa cum poate în lumea asta.

"Este fix ce trebuie! Nu trebuie sa stai de 2 ori sa te gândești dacă să aplici sau nu. Fiindcă școala asta nu este doar o "școală", te pune fata in farta cu experiente de viață.”

 

Diana și Oana vor concura pentru ediția Eurobest, alături de alte echipe creative din toată Europa. The Alternative School formează și expune tinere talente la evenimente internaționale dedicate creativitatii din 2005, fiind prima instituție care se concentrează pe educația de elita pentru industria creativă.The Alternative School ramane, pana astazi, cea mai premiata instanta de gen din Europa Centrala si de Est.

- Va urma -

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Heist Industries

Fondata in 2012, Heist Industries este singura agentie specializata in community marketing, un nou model de comunicare, bazat pe continut, povesti reale, personalitati si relevanta, folosind cele mai noi canale si... vezi detalii »

Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Campanii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related