De la idea de business (dezvoltarea unui produs editie limitata) până la packaging si campania de comunicare, lansarea Carmol - ediție limitata, adresata tinerilor a fost exclusiv o initiativa a agentiei.
Când vă gândiți la Carmol, care e primul lucru care vă vine în minte?
Sunt foarte mari șanse să fie „bunica”. Sau „oldschool”. De pe vremuri.
De aici și provocarea noastră: să dăm un refresh Carmolului, să-l facem dezirabil pentru mileniali.
De unde am pornit?
Ne-am gândit că milenialii sunt mereu online - texting, updating, checking stuff out, posting story-uri pe Instagram. Când sunt offline, înseamnă un singur lucru: au răcit. Nu poți să urci selfie-uri când ai nasul roșu și cojițe de la suflat în șervețele. Nu poți să urci clipuri cu tine când ești răgușit, în halat, cu căciula în cap, pentru că societatea cataloghează asta ca fiind „wtf?!”, nu „cool”.
Noi am spus BA DA, POȚI. Poți să fii cool și când ești răcit.
Așa că am dat o nouă față Carmolului: am lansat două modele de ambalaj urbano-milenialo-mișto printr-o campanie cu look&feel retro, ca să păstrăm puțin din ce înseamnă Carmol pentru români.
Ce a ieșit, mai jos.
Priviți, judecați și, data viitoare când vă lovește o răceală, keep being cool pe internet sub #coold #feelingcobza #frectiecucarmol.
Echipa:
Oana Banica – copywriter
Paramon Ditu – packaging
Dan Dragan – art direction
Adrian Albu – group creative director
Andrei Tripsa – creative director
Andreea Rosu – account manager
Alexandru Tunaru – head of digital