Cine spune că o ședință a Consiliului de Administrație trebuie să se desfășoare neapărat în incinta companiei? Inovația necesită ieșire din convențional și expunerea la cât mai multe situații posibile care ar putea apărea în mediul real de business. Ia-ți 5 minute să vezi cum poți transforma următoarea ședință de board din compania ta.
Disruptive board meeting
E 9 dimineața, iar sala de ședințe începe să se aglomereze pe măsură ce membrii Consiliului de Administrație ajung. Fiecare își primește dosarul, atent structurat, și se pregătește pentru o zi lungă în care urmează să se ia decizii importante pentru companie. Poveștile de la cafea sunt parcă singura gură de aer pe care acești oameni își permit să o tragă în piept. Îți pare cunoscut acest scenariu?
Află că lucrurile pot să stea și altfel. Imaginează-ți cum ar fi ca ședința să aibă loc într-un spațiu experiențial unde membri boardului pot explora tehnologii imersive în timp ce pun cap la cap idei noi pentru viitorul companiei. Dintr-o dată dispare presiunea unei zile lungi și apăsătoare deoarece componenta experiențială are două funcții importante: de relaxare și de generare de idei creative.
Spațiul care face diferența
MarcomHub este un astfel de spațiu. Un concept space care vizează în mod special evenimentele cu accent pe experiență, hub-ul oferă acces la mai multe tipuri de tehnologii care pot fi folosite în contexte de Business: HR, Marketing sau Comunicare.
Un War Room pentru strategii de luptă moderne
Pe lângă designul inovator și #outofthebox, Marcom Hub împreună cu Integrated Corporate Strategic Services (ICSS) & Institute of Business Competitive Intelligence (IBCI) pun la dispoziție un proces de facilitare a unei ședințe de board astfel încât deciziile luate să fie în concordanță cu strategia de dezvoltare a companiei. Procesul se numește War Gaming și se poate desfășura în War Room-ul amenajat special în cadrul Marcom Hub. Acesta este un concept preluat din zona militară fiind o experiență revelatoare, ghidată de profesioniști în Military Intelligence.
Folosit inițial în științele militare pentru a dezvolta strategii, cu scopul de a anticipa mișcările adversarului, War Game este o simulare dinamică a unei situații de afaceri, un proces revelator, fără riscuri, prin care echipa de conducere a companiei generează soluții eficiente și adaptabile unui viitor în permanentă schimbare.
În business, acest concept și-a dovedit utilitatea în procese precum: formularea și testarea unei strategii (Corporate, Business Unit, Marketing, HR, M&A etc.), managementul schimbării, dezvoltarea perspectivelor, dezvoltarea de noi produse și servicii, creșterea capacității organizației de a anticipa și de a se adapta la #futuretrends, procese de inovare, pregătirea răspunsului la criză, gestionarea reputației, sisteme strategice de alertă timpurie și nu numai.
Experimentează neprevăzutul într-un mediu sigur
Alături de specialiștii în Military Intelligence companiile curajoase care și-au testat strategiile într-un mediu dinamic, au economisit timp, bani și alte costuri asociate unui eventual eșec, deoarece în cadrul acestui proces s-au pregătit pentru "neprevăzut".
"Creând scenarii credibile și testându-le cu adversari inteligenți, dornici să găsească "puncte slabe", Business War Game îți permite să înveți în siguranța sălii de conferințe, nu într-un mod "brutal", după ce ai aplicat deja acea strategie în mediul real de business.", spune Amira Rădulescu, Partener ICSS & Director Institute of Business Competitive Intelligence (IBCI).
În urma parcurgerii acestui proces, într-un spațiu experiențial precum Marcom Hub, membrii boardului pot să înțeleagă comportamentul actual și viitor al competiției și al clienților și să testeze planul strategic pentru robustețea sa în condiții apropiate de cele reale. Dacă ți-am stârnit curiozitatea, dă-ne un semn pe [email protected] și hai să stabilim o întâlnire pentru a-ți oferi mai multe detalii.