Paharele de cafea “Coffee 2 Go” se transformă în șevalet pentru tinerii artiști susținuți de Școala de Valori

Paharele de cafea “Coffee 2 Go” se transformă în șevalet pentru tinerii artiști susținuți de Școala de Valori

Lanțul de cafenele “Coffee 2 Go”, lansează începând cu această săptămână o serie limitată a paharelor de cafea cu un nou design, inspirat din lucrarea „Fecund” realizată de Livia Greaca, unul dintre beneficiarii Burselor stART. Astfel, „Coffee 2 Go” vine în sprijinul tinerilor talentați care doresc să-și transforme pasiunea într-o meserie și susține ediția de anul acesta a programului Bursele stART.

Bursele stART, inițiate de Școala de Valori și susținute de Provident, au rolul de a-i sprijini pe adolescenții talentați la muzică, pictură, grafică sau noile arte digitale (vlogging, scriere creativă, fotografie), care au nevoie de susținere financiară și încredere pentru a-și transforma pasiunea într-o meserie.

Peste 7 din 10 adulți români regretă că nu și-au dezvoltat pasiunile artistice din copilărie, deși consideră că ar fi putut să le transforme într-o meserie, conform unui studiu național realizat de către Școala de Valori, pe un eșantion reprezentativ de peste 1.400 de persoane. Motivul care i-a determinat să renunțe la pasiunea lor este de natură financiară.

În topul pasiunilor pe care românii regretă că nu le-au cultivat în adolescență se află: muzica (28%), sportul (27%), dansul (22%), fotografia (21%) și pictura (20%). Principalele motive care i-au făcut să renunțe au fost: lipsa sprijinului financiar pentru pregătire (34,26%) și cea a sprijinului părinților sau a prietenilor (19%). De asemenea, o parte dintre respondenți (19%) spun că au fost descurajați și de faptul că nu au avut suficientă încredere în sine, dar nici oportunitatea de a găsi un profesor îndrumător capabil sau să urmeze cursurile unei școli de artă.

Prin inițiativa lanțului de cafenele de a promova arta, creativitatea atât sub forma designului paharelor de cafea, cât și prin designul de interior a locațiilor Inside și a conceptului care definește “Coffee 2 Go”, se dorește oferirea consumatorilor o dublă experientă, provenită din gustului băuturilor, dar și vizuală, datorită designului paharului și locațiilor.

 

Coffee 2 Go” susține artiștii români încă din 2017, când a lansat pentru prima dată designul inspirat din pictura „Swing” a artistei Andreea Macovei, în colaborare cu Pavot Gallery, urmat de designul inspirat din pictura “Viziunile unui Șaman 4”, lucrare realizată de pictorul Sorin Crețu.

"Trăim într-o societate în care totul pare contratimp, astfel că e greu să îi faci pe oameni atenți la artă. De aceea ne-am gândit că cea mai simplă soluție pentru a-i promova pe acești tineri artiști este să le oferim spațiu de expunere pe un produs pe care românii îl au în fața ochilor în fiecare zi: paharul de cafea. Cafeaua este o artă în sine. De la alegerea boabelor de cafea, prăjirea acestora și până la prepararea băuturii, toate aceste etape pot fi considerate o artă. Talentul, pasiunea și experiența, la fel ca în orice activitate artistică, pot duce aparent simpla preparare a cafelei la rang de artă.", spune Vlad Timaru (co-fondator „Coffee 2 Go”).

 

Coffee 2 Go” a fost lansat în 2013 de către Vlad Timaru, împreună cu Iuliana Timaru și Mircea Rădulescu, iar până la finalul anului 2019 franciza ajunge la un număr de 45 de unități, cu un design unic al cafenelelor, fie sub forma unui pahar supradimensionat de cafea, denumit „Kiosk”, poziționat în locații stradale, fie a locațiilor „Inside” cu un design de interior versatil, care se poate adapta și în funcție de cerințele solicitantului.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related