Bitcoin e noul negru. Aur negru

Bitcoin e noul negru. Aur negru

Trebuia sa vina la un moment dat si momentul asta. Sa vedem reclama serioasa la bitcoin. Mintea noastra lucreaza de multe ori ciudat, de parca ai si un sentiment de nesiguranta fata de un anumite produs daca nu-l vezi facandu-i-se reclama la TV. Te intrebi daca e valid produsul ala. Or fi doar saraci, de n-au bani de publicitate? Dar gata cu filosofia perceptiei, virtuala moneda mult rotita prin portofele digitale, Bitcoin, vine sa-si castige terenul mlastinos din ultimii ani, in care a fluctuat intre povesti de succes si flopuri, printr-o campanie serioasa orchestrata de compania de investitii Grayscale. La butoane fiind casa de productie Honor Society, cu birouri in New York si LA. 

Bun, si acum o sa te intrebi ce e asa spectaculos cu spotul asta? Hai sa o luam cu muzica: Carmina Burana, in momentul ei orgasmatic, e pusa la fix. Impartirea spotului de 1 minut in fix 2 parti egale a cate 30 de secunde e ceva subtil, dar bine gandit, jumatate aur, jumatate...prezentul. Actingul ne reaminteste cat de important e sa ai actori foarte buni cand zic chiar si 3 cuvinte intr-un spot. Ca$$h-ul investit cica ar fi si el de cateva milioane, chiar daca asta va ajuta si companii concurente de investment. Poate singurul minus in cazul de fata e faptul ca nu au lasat loc si de comentarii pe youtube, sa vedem si noi ce zic postacii investitori.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related