Ediția a 14-a SocialPedia, proiect educativ pentru pasionații de digital, are loc pe 12 noiembrie 2019, de la ora 18:30, la Restaurant Monarh din București. Speakerii acestei ediții sunt: Raluca Radu - Country Manager ANSWEAR, Radu Dumitru - blogger, George Bonea - speaker demotivațional și Ada Iftodi - Marketing Manager Mastercard România.
Piața de e-Commerce din România este în continuă creștere. Cumpărătorii se mută în mediul online pentru că procesul de achiziție este mai simplu și mai rapid. Potrivit estimărilor GPeC și ARMO (Asociația Romană a Magazinelor Online), piața românească de e-commerce va atinge și, probabil, va depăși pragul de 5 miliarde de euro în 2020.
Punctul culminant al e-commerce-ului este fenomenul Black Friday, care se desfășoară anul acesta oficial pe 15 noiembrie. În 2018, de exemplu, s-au făcut cumpărături de peste 1 miliard de lei, iar valoarea medie a coșului de cumpărături a fost de 526 de lei.
Ediția a 14-a din SocialPedia își propune să aducă în fața publicului patru invitați care au povești de spus despre modul în care social media poate să ajute și să influențeze în mod pozitiv strategiile și campaniile de eCommerce și, în particular, de Black Friday. Aceștia vor încerca să răspundă la întrebări precum:
- care este starea e-commerce în România în 2019?
- cum se face corect social media pentru un magazin online?
- cum ne pregătim pentru Black Friday?
- cum alegem influencerii într-o campanie pentru e-commerce?
- cum încurajăm și creștem plata cu cardul în România?
“În România sunt aproximativ 7000-8000 de magazine online active. Iar pentru ele, noiembrie este luna Black Friday, o lună în care cumpărăturile online ating cifre colosale. De aceea, ne-am dorit ca SocialPedia 14 să aducă informații prețioase despre modul în care social media poate să ajute cu adevărat zona de e-commerce în general, dar mai ales această zi de vineri atât de intensă, exact înainte ca aceasta să aibă loc. Invitații noștri vor oferi insight-uri și informații prețioase pentru toți cei prezenți în sală.”, au declarat organizatorii SocialPedia.
În prima parte, organizatorii au pregătit un mini curs de social media în e-commerce urmat, în a doua parte, de o prezentare a unui studiu de caz și o dezbatere pe același subiect.
Despre Speakeri
- Raluca Radu este Country Manager ANSWEAR, Founder MTH Digital și Co-Organizator GPeC. Având o experiență de peste 14 ani în marketing digital și strategie de business online, ea se implică activ în creșterea și educarea pieței de business din România în ceea ce privește digitalizarea afacerilor, fiind trainer de marketing online în cadrul DallesGO și consultant in zona de strategie și marketing online pentru business-uri din domenii variate.
- Radu Dumitru este blogger din 2006 pe nwradu.ro blog și are unul dintre cele mai citite bloguri personale din România, unde abordează diverse subiecte, dar cu precădere cele legate de tehnologia din jurul nostru, inclusiv review-uri de produse, analiza diverselor noutăți din acest domeniu și starea comerțului online național și internațional.
- George Bonea este speaker demotivațional, copywriter, comediant, blogger, vlogger și apicultor la bătrânețe. La SocialPedia ne va vorbi despre o super campanie realizată împreună cu Today Advertising.
- Ada Iftodi este Marketing Manager Mastercard România. Responsabilitățile sale includ coordonarea campaniilor B2B și B2B2C dedicate plăților digitale, comerțului electronic și inovației.
- Sponsori: ANSWEAR, George by BCR, Today Advertising
- Parteneri: Tuborg, 1664 Blanc, Granini Romania, Somersby, Eisberg - Iubesc salatele, Liliac , Bomboane BUCURIA - Magazin Exclusiv, Fata cu Baloane
- Parteneri media: Sapte Seri, IQads, SMARK, IQool, Europa FM, ZeList
- Locație: Restaurant Monarh (Calea Plevnei nr 46-48, zona Eroilor, în spate la Opera Națională)
- Fotograf oficial: FotoWorld