The game changer. Cum folosești tehnologiile imersive în training sau în brainstorming

The game changer. Cum folosești tehnologiile imersive în training sau în brainstorming

Dobândirea de noi abilități este o sarcină importantă pentru orice companie, iar dacă asta se află pe lista ta de TO DOs, ca HR sau L&D Manager, știi deja cât de dificil este să îți aduci colegii în sala de curs și să îi ții acolo până când informația este livrată complet. Din fericire tehnologia vine în ajutorul tău. Vezi în ce situații de învățare te ajută #immersivetech și cum reușește un spațiu interactiv și neconvențional să țină oamenii ”în clasă”…

 

Moduri în care tehnologiile imersive pot fi incluse în activități de training

Tutorialele de pregătire pentru cazurile de urgență.
Folosirea anumitor tehnologii poate fi un ajutor real în procesul de învățare al angajaților. Pe lângă faptul că învață cum să reacționeze în diferite situații, un training VR, de exemplu, pentru cazuri de urgență le oferă posibilitatea de a fi parte dintr-un posibil eveniment periculos fără să fie în pericol. În acest proces, ei câștigă experiență valoroasă și își testează reacția la situații stresante. Tot prin intermediul VR echipele tehnice pot învăța cum să manevreze un utilaj tehnic, la distanță.

 

Pe de altă parte, studiile de caz pot fi abordate într-o manieră inedită permițând angajaților să înțeleagă cum s-au desfășurat anumite proiecte implementate în cadrul companiei. Ei pot determina modul de luare a deciziilor a dus la un anumit rezultat, astfel obținând o mai bună înțelegere a contextului și a modului în care se pot raporta ei la o situație similară în viitor.

Induction day.
Pentru mulți dintre noi, prima zi de lucru este o provocare. Îți mai amintești? Colegi noi, reguli noi… De ce nu ai lua presiunea asta de pe umerii colegilor tăi, făcându-i parte dintr-o experiență pe cât de plăcută, pe atât de utilă acomodării lor în noua companie. Dă-le un headset și lasă-i să decopere singuri istoria organizației, oamenii din conducere, colegii și regulamentul intern. Faptul că își pot configura pro-priul traseu în jurul acestor informații le va crește sentimentul de autonomie, ceea ce îi va determina să fie curioși să decopere lucruri noi.

Tot în zona activităților de HR care se pot sefășura în cadrul MarcmHub se înscriu și brainstormingurile despre valori în contextul schimbării culturii organizaționale sau a fuziunii dintre două companii.

În plus, recrutarea noilor generații este unul dintre subiectele care necesită inovare permanentă atât la nivel de strategie, cât și la nivelul implementării practice a tacticilor respective unde componenta imersivă (bazată pe AR/VR) are un rol esențial în orientarea tinerilor către o companie sau alta. Astfel, brainstormingul pentru activarea de la următorul târg de joburi are șanse să dea o idee #outofthebox într-un spațiu care te inspiră să fii creativ.

MarcomHub este un spațiu interactiv și adaptabil nevoilor de învățare experiențială sau explorare de idei creative. Acesta permite livrarea informației prin proiecții inter-active, cât și aplicarea practică a acestora cu ajutorul tehnologiilor imersive disponibile în hub.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Marcom Hub

Marcom Hub este un showroom de tehnologie creat exclusiv pentru profesionistii din industriile creative si reprezinta o retea de experti care isi propun sa aduca domeniul Marketingului Experiential mai aproape de... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related