Are you ready for the next level? Vino la Seara YP dedicată Marketingului de Gaming pentru a afla care e legatura dintre marketing și industria de gaming

Are you ready for the next level? Vino la Seara YP dedicată Marketingului de Gaming pentru a afla care e legatura dintre marketing și industria de gaming

IAA Young Professionals, asociația tinerilor profesioniști din industria de marketing și comunicare din România, organizează Seara YP dedicată Marketingului de Gaming, joi, 31 octombrie 2019, de la ora 19:00, la IAA House. În cadrul evenimentului se va prezenta o viziune cât mai amplă a acestului „fenomen”. De la modul în această industrie a evoluat în România, la ce înseamnă mai exact și ce implică marketingul la nivelul următor în industria de gaming.

"Fie că vorbim despre jocuri pe mobil, consolă sau PC industria de gaming a evoluat foarte mult în ultimii ani și este tot mai frecventă în viața noastră. Zona de gaming și-a facut apariția și în MarCom și își creează o imagine tot mai pronunțată și greu de trecut cu vederea. De aceea trebuie să fim deschiși, să învățăm ce implică următorul nivel și cum putem profita de potențiatul uriaș pe care îl are această industrie în marketing.", a declarat Iulia Niculae-Cuciurean (Președinte IAA Young Professionals România și Vicepresedinte IAA Young Professionals pentru Europa).

 

Joi spunem AFK, ne deconectăm și ne întalnim la IAA House pentru a afla care sunt mecanismele care fac lumea jocurilor din ce în ce mai accesibilă pentru noi toți.

Studenți și specialiști din marketing, publicitate şi comunicare se vor reuni împreună cu căpitanii de echipe: Marin Andrei (Game Editor la Zona IT), Cătălin Butnariu (Președinte Romanian Game Developers Association), Alexandru Ion (Owner la Nexus Gaming & Managing Partner la Nexus Pub) și Marius Radu (Co-Founder la Bucharest Gaming Week și Gaming Area Coordinator la East European Comic Con), care le vor spune mai multe despre regulile jocului și unde se poziționează marketingul în acest univers.

Pe parcusul serii, speakerii vor oferi insight-uri despre înțelegerea targetului și ce strategii au adoptat brand-urile pentru a face fața ascensiunii rapide a industriei de gaming. Ei ne vor povestii și despre factorii care au făcut și fac „online gaming-ul” o sintagmă tot mai des întalnită și în marketing.

Înscrierile se fac gratuit, completând acest formular. Locurile sunt limitate şi se ocupă în ordinea înscrierilor.

Seara YP este unul dintre cele mai importante proiecte ale noastre și aduce în atenția publicului subiecte de actualitate din industria de MarComm, cu scopul de a încuraja dezbaterile, transferul de cunoaștere de la specialiști de top și urmărirea tendințelor principale din domeniu. Printre temele abordate în cadrul edițiilor anterioare se numără: trenduri în marketing politic, comunicare globală versus comunicare locală, marketing turistic, marketing pentru copii, branduri românești.

IAA Young Professionals România este un program al International Advertising Association ce reuneşte tineri profesionişti sau studenţi în ultimii ani de studiu universitar, atraşi de pasiunea comună pentru domeniul marketingului şi al comunicării. La nivel internațional, asociația are peste 1000 de membri din 15 țări: Austria, SUA, Danemarca, Egipt, Olanda, Australia, Serbia, Elveția, India, Italia, China, Turcia, România, UK și Bosnia Herţegovina.

Cele mai importante proiecte dezvoltate de IAA Young Professionals România sunt: CompetiţIAA (concurs de marketing și comunicare), Serile YP (dezbateri şi workshop-uri), GalerIAA (evenimente dedicate pasiunilor creative), Civic Vox (soluții de marketing pentru ONG-uri).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related