Raluca Ghilea, Agenția de Marketing Perceptum: "În marketingul digital migrăm de la Content is the King la Context is the King".
Rețeta pentru succesul oricărei strategii de marketing mixează trei ingrediente de bază: performanță ușor de urmărit, risc scăzut și focus pe return-on-investment. Datorită tehnologiilor avansate și inteligenței artificiale, eficiența acțiunilor de marketing digital are, în prezent, cel mai mare oportunitate de creștere.
Astfel, Performance Marketing a devenit noul mod de viață al campaniilor de promovare care vor să bifeze, până la final, toate obiectivele pe care și le-au propus. Această nouă strategie de abordare a comunicării de brand a schimbat complet modul în care companiile își promovează și își vând produsele.
Măsurarea rezultatelor unei campanii a atins un nou nivel de acuratețe: acela al performanței bazate pe date actualizate în timp real, optimizare permanentă, targetare personalizată și păstrarea celui mai bun cost per conversie.
Pentru agenția Perceptum, crearea unui department specializat în Performance Marketing a venit ca răspuns la nevoia clienților de a obține, dincolo de awareness și experiență de brand, rezultate măsurabile în campaniile de marketing și comunicare. Agenția a început acest proces de migrare către Digital Performance Marketing la începutul anului, prin includerea marketingului programatic printre serviciile oferite clienților.
Într-un studiu Captio la care au participat 152 marketeri de top din America și Europa, 54% au declarant că se concentrează pe campanii de promovare targetată, ce include elemente multi-channel, mobile web, ad-uri in-app, email marketing și social media. În portofoliul de campanii integrate derulate de Perceptum, noua strategie digitală de promovare a fost grefată pe tacticile de engagement deja utilizate în mediul online.
"Obișnuiam să spunem că, în orice campanie, conținutul este rege. Dar perspectiva se schimbă în ritm accelerat, prin influența lumii digitale și putem spune acum, fără să greșim, că în marketingul digital contextul este rege. În prezent nu mai ajunge să targetăm publicul cu un conținut personalizat în funcție de comportament, date geografice sau interese. Datele individuale contextuale, pe ce device caută informații, unde se află în acest moment, ce priorități de moment are, sunt vitale pentru o targetare care garantază performanța rezultatelor. Noul Departament de Performance Marketing al agenției Perceptum reflectă dorința noastră permanentă de a fi cu un pas înainte, de a identifica cele mai moderne și mai eficiente abordări ale succesului de marketing, de a garanta un return-on-investment rapid pentru clienții noștri", a declarant Raluca Ghilea (CEO & Founder Perceptum).
Noua divizie de Performance Marketing va fi coordonată de Mădălina Drumea, care s-a implicat până în prezent în proiectele digitale dezvoltate de Perceptum. Absolventă a Facultății de Marketing în cadrul ASE și master în Marketing și Comunicare în Afaceri, Mădălina are la activ o activitate bogată de voluntariat în domeniu și a obținut certificare Google.
"Ținând cont că am absolvit facultatea de marketing, sunt o persoană foarte focusată pe rezultate și de aceea am ales să mă dezvolt în direcția performanței digitale, mai ales că toți clienții noștri își doresc rezultate măsurabile în urma campaniilor de marketing dezvoltate de Perceptum", a spus Mădălina Drumea (coordinator Performance Marketing Perceptum).