MSL The Practice este singura agenție din România care a primit recunoaștere în cadrul celei de-a 16-a ediții anuale International Business Awards®, unde a câștigat un trofeu Silver Stevie® Award și un Bronz Stevie® Award.
Câștigătorii au fost desemnați în cadrul unei gale de premiere care a avut loc sâmbătă, 19 octombrie 2019, la Viena, Austria.
MSL The Practice a primit un Silver Stevie® în categoria Corporate Communications, pentru campania „Equality Works Better”, realizată pentru clientul IKEA România.
IKEA consideră că orice persoană are dreptul să fie tratată în mod echitabil și să i se ofere șanse egale, indiferent de sex. Compania tratează această problemă cu o responsabilitate ridicată și dorește să genereze un impact mult mai larg decât propria organizație. Campania „Equality Works Better” a început cu punerea subiectului egalității de gen pe agenda publică, pentru ca într-o a doua etapă, să treacă la acțiune reală.
IKEA România, Carta Diversității din România și Ambasada Suediei au lansat un Apel la Acțiune la nivel de CEO de companii și un Grup de Lucru pentru Egalitatea de Gen, o serie de companii și organizații care pledează pentru reprezentarea egală a femeilor în funcții de conducere, salariu egal pentru aceeași muncă și oportunități egale pentru femei și bărbați.
La doi ani de la debut, această campanie a reușit să reunească Președinția României, Ambasada Suediei, autorități de stat și unele dintre cele mai mari companii din România pentru a forma un grup de lucru care este hotărât să ia angajamentul egalității de gen. Peste 240 de ONG-uri, stakeholders, jurnaliști, bloggeri, companii au participat la dezbaterile privind egalitatea de gen, campania generând o acoperire media de peste 200 de articole, pe un subiect sensibil și destul de puțin dezbătut în România.
Legat de campania „Equality Works Better”, jurații au apreciat că a abordat o temă dificilă într-o manieră creativă, că a creat o multudine de ocazii relevante pentru ca subiectul să fie intens discutat în mass-media și social media, și că setează un exemplu bun pentru alte companii românești.
De asemenea, agenția a câștigat un Bronze Stevie® Award în categoria Marketing - Produse de consum, pentru campania „Get your YOU on!”, realizată pentru clientul Remington România.
Campania Remington a dus mai întâi în discuție diverse stereotipuri care îi determină pe bărbați să facă alegeri conforme mai degrabă presiunilor sociale venite de la cei din jur, decât propriilor planuri și așteptări, pentru ca apoi să le ofere inspirație printr-o serie de povești video despre vulnerabilitatea masculină și despre autoacceptare.
Campania a abordat un subiect foarte sensibil și a reușit să producă un impact semnificativ atât asupra consumatorilor, cât și asupra performanței de business a Remington. Rezultatele campaniei: un reach total de 5.000.000 de persoane, peste 73.000 de interacțiuni în social media, o creștere cu 24% a vânzărilor de produse masculine și un plus de 7% la vânzările de produse Remington destinate femeilor.
Câteva dintre reacțiile consumatorilor: „Sunt absolut îndrăgostită de această campanie”, „Remington a făcut campania asta mișto. Noi vrem mai mult!", „Una din cele mai autentice campanii din România în ultima vreme”.
Campania „Get your YOU on!” a fost apreciată de către jurați pentru că a încurajat bărbații români să se desprindă de rolurile lor tradiționale și de stereotipuri, pentru că a făcut o treabă excelentă în a da o voce puternică brandului, pentru gândirea sa strategică și creativă și, de asemenea, pentru impactul în business-ul Remington.
International Business Awards® reprezintă cel mai important program internațional care oferă premii pentru afaceri. Este o competiție deschisă către orice organizație, de oriunde din lume, publică sau privată, cu scop lucrativ sau non-profit. Ediția din 2019 a primit înscrieri de la organizații din 74 de țări.
Un număr record de peste 4.000 de înscrieri din partea unor agenții și companii de toate dimensiunile și din aproape orice industrie au fost înregistrare în acest an. Câștigătorii premiului Stevie au fost determinați de scorurile furnizate de peste 250 de specialiști din întreaga lume, care au participat la procesul de jurizare ce a avut loc din luna mai până la începutul lunii august, anul acesta.