Ultimele zile de înscrieri Early Bird cu 50 EUR discount la GPeC SUMMIT – Evenimentul Anului în E-Commerce și Digital Marketing

Ultimele zile de înscrieri Early Bird cu 50 EUR discount la GPeC SUMMIT – Evenimentul Anului în E-Commerce și Digital Marketing

Pe 25 octombrie expiră Oferta Early Bird care aduce discount-uri semnificative, în valoare de minimum 50 EUR + TVA pentru biletele de acces la GPeC SUMMIT. Cu o tradiție de 14 ani, GPeC este considerat cel mai important eveniment de E-Commerce și Digital Marketing din România și se va desfășura în zilele de 4 și 5 noiembrie la Teatrul Național București.

Ryan Holiday vine, pentru prima oară în România, la GPeC SUMMIT

Ryan Holiday este unul dintre cei mai cunoscuți autori contemporani la nivel internațional, marketer și antreprenor care a transformat principiile și înțelepciunea filosofiei stoice în strategii de marketing revoluționare.

Holiday este autorul bestseller-urilor Trust Me, I’m Lying, Growth Hacker Marketing, The Obstacle Is The Way și Perennial Seller: The Art of Making and Marketing Work that Lasts. Ultima sa carte, Stillness is The Key, a văzut lumina tiparului la începutul acestei luni și se află deja printre cele mai vândute titluri de pe Amazon.com.

Ryan Holiday va vorbi în cadrul GPeC SUMMIT pe 5 noiembrie despre cum pot fi create brand-uri care să treacă de testul timpului și să devină perene cu puțină expunere media și campanii de marketing sau chiar deloc.

 

6 specialiști internaționali în E-Commerce și Digital Marketing i se alătură

Pe lângă Ryan Holiday, unii dintre cei mai cunoscuți experți la nivel mondial vor urca pe scena GPeC SUMMIT în zilele de 4 și 5 noiembrie:

  • Els Aerts – expert în User Research
  • Angie Schottmuller – expert în Optimizarea Ratei de Conversie
  • Vitaly Friedman – Co-fondator Smashing Magazine & expert în User Experience
  • Tiffany Da Silva – Growth Marketing Expert
  • Christian Holst – Co-fondator Baymard Institute & expert în Usability și Optimizarea Conversiilor
  • Andy Crestodina – Expert în Content Marketing & SEO

 

Figurile marcante ale Online-ului autohton vor fi prezente la GPeC SUMMIT în calitate de speakeri

Alături de cei 7 speakeri internaționali, vor fi prezenți pe scena GPeC unii dintre cei mai cunoscuți specialiști în E-Commerce și Digital Marketing din România: Iulian Stanciu (eMAG), Felix Pătrășcanu (FAN Courier), Valentin Radu (Omniconvert), Alexandru Negrea (Social Smarts), Cristi Movilă (VTEX), Raluca Radu (ANSWEAR), Karla Codrea (DPD), Bogdan Colceriu (Frisbo), Răzvan Acsente (Vodafone), Marian Hurducaș (Necktie), Andrei Cânda (iSense Solutions), Dorin Boerescu (2Performant), Florinel Chiș (ARMO), Mihai Vînătoru (DWF), Cătălin Macovei (MOLOSO), Doina Vîlceanu (ContentSpeed), Andreea Moisa (Beans United), Cosmin Dărăban (GoMag), Bogdan Manolea (TRUSTED.ro).

 

GPeC SUMMIT: 2 zile de spectacol E-Commerce și Digital Marketing

Potrivit organizatorilor, zilele de 4 și 5 Noiembrie sunt un adevărat spectacol dedicat tuturor celor care activează în Digital, precum și segmentului Corporate care vrea să facă pasul spre digitalizare.

Iată cum sunt rezumate cele două zile de GPeC SUMMIT:

  • Conferință E-Commerce și Digital Marketing hands-on cu unii dintre cei mai cunoscuți experți internaționali și români
  • Hot Topics dezbătute în cadrul Conferinței: Content Marketing, User Experience, User Research, Marketing Strategy, Conversion Optimization, Growth Hacking, Customer Centricity
  • 2 zile de Expo în paralel cu Conferința: 35+ top furnizori de servicii E-Commerce și Digital Marketing –> networking, leads și parteneriate win-win
  • Gala Premiilor eCommerce 5 Noiembrie: festivitatea de decernare a premiilor în Comerțul Online Românesc, ediția a XIV-a, găzduită de Andi Moisescu și deschisă cu un concert live al Trupei Amadeus – eveniment exclusivist cu 450+ invitați din rândul celor mai importante companii de E-Commerce & Digital
  • Networking la superlativ cu elita pieței de Digital: 1.500+ participanți C-level din România și Europa Centrală și de Est așteptați la GPeC SUMMIT 4-5 Noiembrie
  • Cadru exclusivist: ambele zile de eveniment se desfășoară la Sala Mare a prestigiosului Teatru Național București, la kilometrul zero al Capitalei.

 

Înscrierile prin Oferta Early Bird expiră pe 25 octombrie

Până pe 25 octombrie 2019, ora 23:59, mai este valabilă Oferta Early Bird care le asigură doritorilor un discount de minimum 50 EUR + TVA din prețul biletului de acces. Biletele pentru ambele zile de eveniment au discount-uri mai mari - cuprinse între 59 și 69 EUR, astfel:

  • prețul unui bilet 2 DAY PASS LITE (acces la ambele zile de eveniment, excluzând catering) este de 238 179 EUR + TVA/persoană
  • prețul unui bilet 2 DAY PASS ALL INCLUSIVE (acces la ambele zile de eveniment, incluzând catering și Gala Cocktail) este de 308 239 EUR + TVA/persoană. 

GPeC a pornit ca un eveniment de pionierat în comerțul electronic din România, cu o primă ediție organizată în 2006. Luând startul într-o perioadă în care comerțul online se afla în stadii incipiente, GPeC a fost partenerul dezvoltatorilor de magazine online, al antreprenorilor și comercianților online, al specialiștilor în marketing, contabilitate sau vânzări pentru afacerile online.

În contextul digitalizării, evenimentul a crescut și s-a adaptat la noile nevoi de învățare ale specialiștilor în marketing și comunicare, în prezent adresându-se tuturor brandurilor care activează în Digital, dar și zonei Corporate interesată de digitalizarea afacerilor tradiționale.

GPeC 2019 este un eveniment powered by FAN Courier
Gold Partner: VTEX
Brought to you by: Orange
Silver Partner: Retargeting
Partener al Competiției Magazinelor Online: Carrefour
Eveniment susținut de: BrandGSM, DPD, DWF, eMAG Marketplace, Frisbo, GTS, Kiehl’s, Luigi's Box, MOLOSO, New Black, RTB House, SEPHORA
Refreshed by: PEPSI
Official Coffee: NESPRESSO
Official Radio: Kiss FM
Official Hosting: Hosterion
Limousine Service: City Limo

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DWF

Suntem agentia specializata exclusiv in servicii SEO infiintata in anul 2013. Crestem traficul organic non-brand pe site conform obiectivelor de business ale fiecarei companii care apeleaza la serviciile... vezi detalii »

Beans United

Primul partener HubSpot in Romania In calitate de partener Platinum HubSpot, Beans United ajuta companii ambitioase sa-si atinga obiectivele, oferindu-le un program personalizat de generare de leaduri si retentie a... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related