Câștigătoarea Golden Net award și cea mai de success rețea a festivalului este, pentru al patrulea an consecutiv, McCann Worldgroup. Premiul Golden Rose pentru cea mai bună agenție a fost acordat Publicis Italy din Milano, iar cea mai bună agenție de advertising independentă, premiată cu the Golden Dragon Award, este SOK Media din Helsinki.
Secțiunile de competiție Golden Drum WHAT și WHY au anunțat câștigătorii Festivalului Golden Drum din acest an în cadrul Ceremoniei Grand Award.
Premiul The best of WHAT a fost acordat campaniei Diesel Hate Couture înscrisă în categoria group E. Digital & mobile de Publicis Italy. Campania ThisAbles de la McCann TLV pentru IKEA înscrisă în categoria Z. Social good a fost recunoscută ca The best of WHY și The best of Good. Campania a adus directorilor de creație Eldad Weinberger, Nadav Pressman, Sigal Abudy și Adrian Botan, titlul de Creative Director of the year’s Golden Watch Award. Premiul Brand Grand Prix a fost câștigat de IKEA, iar premiul Golden Drum Adriatic, susținut de Telemach, a fost acordat campaniei I (dis)own my child de la McCann Beograd.
În total, au fost acordate 62 de premii Silver Drum, 37 Golden Drum și 9 Grand Prix celor mai bune lucrări înscrise anul acesta.
Alături de Biroul de Turism Sloven, competiția Young Drummers a lansat brieful “Slovenia, land of clean and healthy waters” pentru tinerii creativi cu vârste sub 30 de ani, iar juriul a acordat premiul Christinei Pribitzer din Austria pentru înscrierea Mythical Water-Creatures.
Cea de-a 26-a ediție a festivalului Golden Drum a adus în jur de 1000 de vizitatori anul acesta în Portorož și s-a încheiat cu success prin Ceremonia Golden Drum Grand Award.