"Eram la birou și când am primit noile sortimente de sărățele Monte Banato, colegii s-au năpustit asupra lor. Instant, atmosfera s-a relaxat. În mod normal, asta n-ar fi fost numită „productivitate”, având în vedere că ne gândeam să pregătim o campanie nouă pentru Monte Banato și aveam ceva de lucru :). Dar așa cum se aprinde beculețul când îți vine o idee bună, „Hrănește-ți #PoftadeDistractie” s-a conturat de la sine și a devenit la fel de instant, numele campaniei". Ana Ursu (Copywriter Hueman)
Toată ideea a pornit de la reacția Huemans-ilor la sărățele, asociind momentele de relaxare și distracție cu noul produs lansat pe piață de Monte Banato. Iar reacția s-a conturat ulterior sub forma unei întrebări, care avea să dea startul conceptului: Când consumă oamenii acest produs?
A fost destul de obvious că produsul - noile sărățele Monte Banato - poate fi asociat cu distracția și relaxarea. Poate fi vorba de o pauză la birou sau la un film, la un meci cu prietenii sau la picnic. De aici, n-a mai fost decât un pas în realizarea unei campanii complete!
În ultimii ani, Hueman Advertising se ocupă cu imaginea brandului bănățean prin campanii creative atât digitale cât și offline. Monte Banato e un brand deja recunoscut pe piața națională de mai bine de douăzeci de ani, comunicând atât cu nevoile pasionaților de gătit care păstrează tradiția, cât și cu publicul tânăr, preocupat de trăirea momentului prezent aici și acum, în care totul trebuie să fie la dispoziție - de la informație până la hrană.
Campania #PoftaDeDistractie s-a adresat celor din urmă și a fost o provocare creativă; targetul, deși din ce în ce mai pretențios și atent la ce consumă - e mereu deschis să audă ceea ce un brand consacrat are nou de oferit. Brandul, la rândul lui, e receptiv și îmbrățișează orice idee proaspătă.
Monte Banato este primul producător din România care a ales să folosească o rețetă fără ulei de palmier, pentru a da un refresh unui produs popular și îndrăgit la noi: sărățelele. Printr-o campanie complexă, ne-am asigurat că participăm activ la întreținerea atmosferei din online și offline.
Un landing page atractiv a fost suport pentru prezentarea sărățelelor și a invitat publicul la un concurs cu premii care susțin această poftă de distracție. Ne-am axat nu doar pe produsul în sine, ci mai ales pe nevoia consumatorului, pe cât de importantă e relaxarea și destinderea, fie că ești la birou, îngropat în zeci de taskuri sau mereu pe fugă, mereu ocupat.
Campania a implicat activ întreaga comunitate, iar feedback-ul primit a fost pozitiv încă de la prima oră. Abordările din offline au prins undă verde pe radio la orele de vârf, unde ascultătorii au fost invitați la concurs. Ba mai mult, zeci de influenceri celebri s-au alăturat și ei campaniei, identificându-se cu conceptul și rezonând pe deplin cu noua formulă fără ulei de palmier - atât cu gustul, cât și cu distracția.
În final, #PoftaDeDistractie a fost o campanie 360, care a reușit cu succes să implice peste 30,000 de oameni în acțiunile implementate, sporind notorietatea produselor și a brandului.