CERSANIT a finalizat proiectul de renovare a băilor din școlile publice românesti, promovat printr-o campanie semnata GAV: „Cersanit trece baia pe curat. La școală, ca acasă!”

CERSANIT a finalizat proiectul de renovare a băilor din școlile publice românesti, promovat printr-o campanie semnata GAV: „Cersanit trece baia pe curat. La școală, ca acasă!”

CERSANIT România a demarat în urmă cu un an proiectul „Cersanit trece baia pe curat. La școală, ca acasă!”, printr-o inițiativă privată de a investi în îmbunătățirea calității vieții elevilor din învățământul preuniversitar, sprijinită de Ministerul Educației Naționale și o campanie publicitară semnată de agenția GAV.

CERSANIT România a decis să se implice și să vină în întâmpinarea necesităților reale ale elevilor, părinților și profesorilor acestora, în cadrul unui parteneriat public-privat. Astfel, pentru orice produs Cersanit vîndut în perioada aprilie-august 2018, Cersanit a investit 1% pentru renovarea băilor din școlile publice românești.

Protocolul de colaborare semnat, între Ministerul Educației Naționale și CERSANIT România, a asigurat cadrul instituțional și juridic pentru funcționarea și dezvoltarea proiectului, prin care s-au renovat grupurile sanitare situate în incinta unităților de învățământ preuniversitar de stat selectate.

Au fost selectate zece școli din opt județe. Investitia CERSANIT Romania in scoli, rezultată în urma vînzărilor din perioada campaniei, a fost de 406.785 RON.

Dupa colectarea bugetului de renovare, echipa CERSANIT a vizitat scolile selectate si a elaborat devizele tehnice. A urmat semnarea contractelor si apoi produsele CERSANIT au fost livrate la fiecare scoala in parte si au putut fi planificate lucrarile de renovare.

Spoturile campaniei create de GAV și regizate de Bogdan Albu le puteti vedea aici:

 

„In România comunitățile defavorizate din zonele rurale au nevoie de ajutorul nostru. Sectorul privat se poate implica și poate aduce schimbări pozitive, așa cum proiectul „Cersanit trece baia pe curat. La școală, ca acasă! a reușit să schimbe radical viața a peste 1700 de copii care frecventează cele 10 școli din proiect. Am investit resursele CERSANIT România acolo unde nevoile sunt cele mai mari: peste 300 obiecte sanitare, peste 1500 mp de gresie și faianță precum și susținerea costurilor de renovare a băilor.” a spus Janos Lupas – Ticu (Director Vanzări CERSANIT Sudul Europei).

 

„România este o piață care aduce provocări în orice industrie, iar piața materialelor de construcție nu face excepție. În pofida tuturor provocărilor CERSANIT a realizat un proiect inedit de investiție în comunitate, care ămbunătățește viața societății. Astăzi suntem mândri pentru că am renovat 96 de grupuri sanitare din 10 școli aflate în 8 județe. Ne propunem să continuăm investiția în comunitățile romînești și vom alege noi proiecte pe care să le sprijinim.” a spus Adrian Dinu (Director Vânzări CERSANIT România).

 

„În plus față de oferta brandului CERSANIT prin care iți poți renova baia cu tehnologii moderne, alegând design clasic sau modern, ne-am dorit să contribuim și la bunăstarea comunităților din spațiul rural. Suntem încântați de rezultate: prin această inițiativă am putut oferi resurse și produse școlilor din proiect care au astăzi un nou standard de igienă. În 2020 ne propunem proiecte noi care să rezoneze cu valorile principale CERSANIT: calitate și universalitate” a spus Alina Muresan (Head of Marketing, CERSANIT Sudul Europei).

 

„Pentru un brand care nu a comunicat niciodată 360 la nivel național, alegerea CSR-ului ca primă campanie de awareness este un act de curaj. Cersanit spune că a venit momentul să acționam responsabil. Suntem onorați că am fost aleși să creăm prima lor campanie de comunicare și că putem face și noi, GAV, ceva, oricât de modest, pentru școala românească. Și, desigur, așteptăm ediția cu nr. 2!” a declarat Lucian Georgescu (Managing Partner și Director de Creație GAV).

 

GAV este Agenția de publicitate independentă românească fondată în 1995 de Lucian Georgescu, primul director de creație roman, unul dintre seniorii încă activi in publicitate. Agenția a semnat celebra campanie de brand national – Sibiu, Capitală Culturală Europeană – și o serie de campanii de video content memorabile, dintre cele mai recente meritând a fi menționate SIM/Toboșarul, Kafune și Selgros Improvizante. În portofoliul de clienți activi ai agenției se numără brand-uri și instituții remarcabile precum Cersanit, Selgros, Mercedes-Benz, Lindab, Pohl Boskamp (Wellion, GeloRevoice, NYDA), Festivalul de Film Transilvania, Lactate SIM, CEO Clubs România, VINCON.

GAV este Google Partner, specializat pe zona de accelerare de content video cultural si comercial, detine si operează cea mai importantă platformă de FVOD cinematografic din România, cinepub.ro.

Cersanit este o marcă înregistrată a grupului multinațional CERSANIT GROUP din Polonia. În România, are o prezență constantă din 2006, cu peste 34 colecții de obiecte sanitare, mobilier, baterii și căzi de baie și peste 500 de colecții de gresie și faianță.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related