Anul 2019 a adus un trend nou în domeniul Marketingului evenimentelor: cel mai important lucru cu care pleacă oamenii de la eveniment este amintirea experienței la care au luat parte.
Dacă vrei să te asiguri că brandul pe care îl reprezinți este în mintea și pe buzele tuturor clienților sau po-tențialilor clienți, cheia este să le oferi experiențe pe care să le țină minte. Iar spațiul în care se desfășoară evenimentul joacă un rol esențial.
Poziționează-te prin intermediul emoțiilor
Studiile arată că ceea ce ne face să ne simțim cu adevărat fericiți sunt experiențele. Fie că vorbim despre o călătorie pe o insulă îndepărtată sau despre participarea la concertul trupei favorite, banii cheltuiți pe asemenea ocazii reprezintă o investiție pe care nu o regretăm.
Același lucru se întâmplă și în cazul evenimentelor corporate. Investițiile în spații inedite pentru training-uri, lansări de rapoarte anuale, sedințe de board sau petreceri de final de an sunt deja o prioritate. În România, companiile sunt în căutare de experiențe inedite care să potențeze mesajul pe care vor să îl transmită prin intermediul evenimentului respectiv.
Marcom Hub, un #techconcept space care îți transformă evenimentul sau întâlnirea de echipă într-o experiență
Abia dacă faci un pas în Hub, că Elena, roboțica de serviciu, te întâmpină pentru a-ți ura bun venit. Dacă ai impresia că tocmai ai pășit pe o navă spațială, sau cel puțin că te afli cu vreo 50 de ani în viitor, să știi că fix asta a fost ideea din spatele conceptului. Aici proiecțiile sunt interactive, iar tehnolgia este la ea acasă. Oriunde îți întorci privirea dai peste un simulator gata să te transpună într-o lume paralelă unde îți poți testa abilitățile de zbor / diving sau motor raicing.
Întâlnirile cu echipa pentru strategia următoarei campanii de comunicare internă sau externă dă mai multe rezultate într-un spațiu care te ajută să îți explorezi creativitatea. Prin intermediul mai multor tipuri de tehnologii care au la bază Realitatea Augmentată și Realitatea Virtuală testezi diferite concepte de comunicare și evaluezi în timp real impactul pe care îl au fiind chiar tu parte din experiență.
Întâlnirile de board au un aer mai relaxat dincolo de ușile de sticlă de la birou. Sesiunile de lucru intens și dezbaterile strânse pentru viitorii pași ai companiei sunt presărate cu pauze relaxante și distractive, ceea ce transformă întregul proces într-un mix cu multe beneficii pentru echipa de conducere a companiei: adaptabilitate, flexibilitate, gândire outside the box.
Datorită designului inedit, Marcom Hub este un loc potrivit pentru lansări de produse, conferințe de presă sau extinderi de gamă care au legătură cu ideea de tehnologie și inovație. Invitații sunt introduși într-un univers cu totul aparte și asociază informația pe care o primesc în cadrul even-imentului cu experiența de care au parte în spațiu.
Creat la începutul acestui an, Marcom Hub este un spațiu pentru evenimente corporate, aflat în zona Unirii, din București, care poate acomoda între 40 și 70 de persoane. Pe lângă facilitățile necesare pentru buna desfășurare a evenimentului (proiecție, sonorizare, lumini speciale), hub-ul are și o zonă dedicată pauzelor de masă.
Dacă și tu crezi că cel mai important giveaway pe care îl poți oferi participanților la evenimentul tău este amintirea unei experiențe inedite, poți contacta echipa Marcom Hub la [email protected] pentru a programa o vizită.