Rusu+Borțun Brand Growers își extinde expertiza în brandingul sportiv semnând identitatea Cristinei Neagu. Desemnată de patru ori cea mai bună jucatoare de handbal din lume, Cristina Neagu este un sportiv cu ambiție mare, o luptătoare constantă, ce nu poate sa fie învinsă, cu mingea în mînă sau fără, pe teren sau în proiectele personale. Printr-o expunere constantă, energia acumulată pe terenul de handbal devine inspirația de care avem cu toții nevoie atât în sport, cât și în alte domenii. Cristina Neagu și-a cunoscut dintotdeauna potențialul sportiv, urmându-și acest gând cu multă forță și motivație. Ea știe să se arunce în luptă și să dea tot ce are mai bun, fiind constant un exemplu pentru noi toți.
În spatele creării brandului există nu doar perseverența și tenacitatea handbalistei,dar și un proces elaborat, realizat de agenția de brand Rusu+Borțun Brand Growers. Un proces de auditare realizat cu persoanele din jurul Cristinei Neagu, cu personalități din marketing-ul românesc, precum și discutii aprofundate unu la unu cu Cristina despre valorile în care crede, unde vrea să ajungă, ce își propune din punct de vedere profesional.
“A fost prima dată când am fost pusă în ipostaza să îmi aleg o reprezentare grafică și o expresie care să mă definească ca om și ca jucătoare de handbal. A fost interesant să aflu cum ma vedeau alții și să vad cum mi se construiește povestea. Mi-aș dori să existe mai multe branduri de sportivi în România și ele să se manifeste în spațiul public, să devină modele pentru cei tineri, nu neapărat în sport, ci in viață,” , a spus Cristina Neagu.
Astfel, reprezentanții agentiei au căutat să identifice zonele potențiale de asociere cu personalitatea Cristinei și au construit strategia de brand menită să reflecte realitatea și trăsăturile identificate în urma acestui proces. Cristina Neagu este UNSTOPPABLE. Perfecționistă, plină de determinare, cu mare încredere în sine și cu calități clare de leadership.
Cristina Neagu a adoptat o identitate de brand care să îi reflecte valorile și personalitatea. Simbolul ales (CN8) reprezintă dualitatea dintre putere și feminitate: inițialele numelui Cristinei Neagu, folosind tipuri de litere diferite, unul care exprimă forță și celălalt, eleganță. În centru este cifra referință pentru sportivă, 8-ul – infinit, desenat de echipa agenției special pentru acest logo nou, astfel încât să transmită dinamism.
“În brandingul sportiv, ca și în brandingul personal, am ținut cont de anumite reguli: să ai focus (nu poți fi totul pentru toată lumea), valorile de brand trebuie să fie autentice, să țină cont de povestea de viață a Cristinei și să îi reflecte și dorințele de viitor, să spună o poveste (să transmită emoție),să fie consistent (să transmită același mesaj de fiecare dată) și să creeze un impact pozitiv în lumea în care activează. Să inspire, să motiveze, să modeleze comportamente,”, a declarat Alina Tudose (partner Rusu+Bortun Brand Growers).
Din partea Rusu+Borțun Brand Growers s-au implicat Alina Tudose, Cătălin Rusu, Răzvan Chifu (partners) și Anca Uscățescu (Senior Graphic designer & DTP).
Din partea Sports HUB au contribuit la succesul brandingului Virgil Stănescu (President) și Ana Luca (Operations Manager).
Pe lângă brandul Cristina Neagu, Rusu+Borțun Brand Growers semnează identitatea Sports HUB alături de care dezvoltă identități pentru sportivi recunoscuți precum Ana Maria Brânză, Mihai Leu, Camelia Potec sau Marian Drăgulescu.
“Întâlnirea cu Virgil Stanescu și parteneriatul nostru cu Sport HUB pentru a crește branduri personale ale campionilor cred că umple un gol în lumea sportului. Pentru mine este o dublă victorie atât ca om de brand, cât și ca pasionat de sport. Cristina este un exemplu de consistență, constanță, coerență și credibilitate. Sunt cele mai sănătoase ingrediente pentru creșterea unui brand. M-au impresionat lupta pentru autenticitate, zero overpromising, judecata critică și alegerile proprii pentru cine e acum și ce-și propune să adauge în viitor. Brandul CN8 este despre proces, despre focus, despre cum poți face față drumului care nu-i mereu lin, despre cum poți ajunge de neoprit. Din punct de vedere vizual, identitatea CN8 descrie tensiunea dintre sportiv și om. Forța, explozia și determinarea sportivei alături de eleganța si delicatețea omului Cristina Neagu,”, a declarat Cătălin Rusu (co-founder Rusu+Borțun Brand Growers).
Rusu+Borțun a fost înființată în 2008 și este o agenție care integrează strategie, design și manifestare creativă de brand, prin Brand Growers, și comunicare digitală prin Cyber Growers.