Stați așa. În primul rând, vai ce cântec! În al doilea rând, cine din noi n-are un obiect pe care îl ține aproape de suflet?! Unii își botează mașina, cineva nu se poate despărți de telefonul său mobil, alții nu pot lăsa din mână o carte, chiar dacă a citit-o de zeci de ori.
Hai că trăim într-o democrație și avem felurite libertăți. Unde scrie că nu mă pot căsători cu un ferăstrău? Ceea ce nu-i interzis, este permis. Poate că nu după acest principiu s-a condus agenția de creație HEIMAT din Berlin, atunci când a făcut spotul pentru HORNBACH, dar cu siguranță ei știu că în publicitate e posibil orice. De-ar lucra așa peste tot…
Apoi, da. Roiește dragostea la HORNBACH. Nu le înțelegeam metaforele pe Facebook că diminețile se rămâne singur(ă) cu proiectul drag. Dar acum e clar. Trebuie să te culci cu uneltele, ca tot cu ele să te trezești și să faci acel proiect mâncător de nervi.