Brandweb se pregătește să lanseze pe piață prima aplicație care permite utilizatorilor să creeze primul 11 pentru echipa favorită din Liga I. Aplicația, numită My11, le dă posibilitatea fanilor de fotbal să se pună în locul antrenorului și să aleagă cei mai buni jucători pentru a forma echipa care urmează să intre pe teren.
Ideea îi aparține lui Armand Bertea, managing partner & CTO Brandweb, care încă din 2012 a lansat o aplicație similară pentru o echipă locală de fotbal. My11 vine cu un design nou și funcționalități complexe, fiind regândită complet.
Utilizatorii își vor putea crea conturi și vor încerca să ghicească primul 11. În funcție de rezultat, vor aduna puncte și vor putea câștiga premii. De asemenea, pentru că s-a dorit includerea elementului social, vor avea opțiunea de a își crea o listă de prieteni, permițând interacțiunea dintre utilizatori. În funcție de punctajul pe care îl acumulează fiecare utilizator, se realizează un clasament zilnic, săptămânal sau lunar, ce include opțiunea de filtrare în funcție de meciuri.
Clasamentul prezintă rezultatele tuturor utilizatorilor, însă poate fi filtrat astfel încât să afișeze doar clasamentul utilizatorilor adăugați la prieteni.
Armand Bertea: "Ideea a fost validată încă din 2012, când am lansat o variantă a acestei aplicații în care îți puteai alege Primul 11 doar pentru echipa Politehnica Iași. Echipa alb-albaștrilor a fost și va fi mereu echipa mea de suflet, așa că am dezvoltat aplicația din pasiune, atât pentru mine, cât și pentru ceilalți suporteri din comunitatea de fani. A fost o idee pe care mi-o doream în primul rând eu să fie pusă în practică. Deși pe atunci aplicațiile mobile abia începeau să apară pe piața românească, am avut peste 1000 de utilizatori activi. Numărul acesta de utilizatori a devenit un milestone important, mai ales că a fost o aplicație folosită doar la nivel local.
Armand Bertea: "Suntem pe ultima sută de metri în ceea ce privește dezvoltarea aplicației. Urmează să începem partea de business development și să încheiem parteneriate cu branduri interesate să susțină fotbalul și suporterii."
În luna septembrie 2019, Armand a participat la MIT Sports Entrepreneurship Bootcamp, fiind selectat dintre 700 de aplicanți. Bootcampurile organizate de MIT sunt considerate a fi un semestru condensat într-o săptămână de lucru, tocmai de aceea selecția participanților se face printr-un proces foarte riguros.
Armand este full-stack developer și antreprenor, cu o puternică orientare analitică și strategică. Are o experiență de peste 14 ani în implementarea aplicațiilor web și mobile și proiectelor de e-commerce, acordând o atenție deosebită optimizării, performanței și uzabilității.