SocialPedia 13: Despre campaniile cu influenceri și vedete, alături de patru invitați speciali 

SocialPedia 13: Despre campaniile cu influenceri și vedete, alături de patru invitați speciali 

Ediția a 13-a SocialPedia, proiect educativ pentru pasionații de digital, are loc pe 8 octombrie 2019, de la ora 18:30, la Restaurant Monarh din București, și îi are ca invitați pe Graure – sneaker artist, Adrian POV - vlogger tătic, Andreea Balaban - creator de conținut și Adrian Săveanu - Brand Manager George.

Într-o industrie în continuă schimbare și într-o lume în care trăim mult timp în sfera digitală, campaniile realizate de branduri și companii trebuie sa fie mai originale și creative ca niciodată pentru a reuși să își atingă publicul țintă. Iar vedetele și influencerii sunt o parte extrem de importantă din strategia de marketing digital. 

Ediția a 13-a din SocialPedia își propune să aducă în fața publicului patru invitați care au povești de spus despre campanii în digital.  Aceștia vor încerca să răspundă la întrebări precum:

- cum și cine alege influencerii dintr-o campanie?
- care sunt obiectivele unei astfel de campanii?
- ce conține un brief și un raport de final de campanie pe baza lui?
- pro și contra, ce să faci și ce să nu faci într-o astfel de campanie?

 

“Influencer Marketing este despre relevanță, autenticitate și comunitate. Mai toți știm asta. La evenimentul nostru vom afla și cum să identificăm influencerii care au aceste atuuri, cum să îi alegem și cum să facem, în general, campanii cu ei. Și nu orice fel de campanii, ci unele care să răspundă obiectivelor și strategiilor de marketing”, au declarat organizatorii evenimentului.

 

De asemenea, ediția cu numărul 13 aduce și o schimbare. În prima parte vom discuta aplicat cu Adrian Săveanu despre proiectul George by BCR și campania de vară care tocmai s-a încheiat, cu accent pe influencerii și vedetele care au fost implicate (precum Cabral și Andreea Esca).

În partea a doua a evenimentului, Adrian POV, Graure și Andreea Balaban vor dezbate aspectele campaniilor de influencer marketing în care au fost implicați până acum. În acest fel, participanții vor primi și mai multă informație aplicată.

Atenție! Acest eveniment nu este unul tehnic, nu este un workshop de social media, nu este un curs.

Înscrierile sunt gratuite și se fac online.    

    

Graure este unul dintre cei mai creativi și cunoscuți artiști ai momentului. Picturile și desenele sale pe sneakerși au cucerit întreg mediul online. Pasiunea sa a fost transformată într-un mix cu artă fotografică, ceea ce i-a permis construirea unui business de succes și conturarea unei prezențe unice în online.

Andreea Balaban este creator de conținut, vlogger și blogger de beauty & lifestyle. Andreea a primit numeroase premii naționale la conferințele din domeniu și #teambalaban numără în prezent peste 300.000 de membri. 

Adrian POV este unul dintre cei mai cunoscuți vloggeri tătici din România, cu o comunitate formată din peste 600k fani. Originar din Constanța, Adrian postează zilnic clipuri despre și cu viața lui alături de Ella și Eva. Obiectivul lui? Să arate lumii viața unei familii moderne din țara noastră și să inspire.

Adrian Saveanu este Brand Manager George și parte din echipa BCR încă din august 2014. Este adeptul învățării zilnice și crede că marketingul la un nivel înalt nu se poate învăța în școală. Va povesti despre campania de onboarding în George din vara care tocmai s-a încheiat.

    

Sponsori: SAMSUNG, George by BCR
Parteneri: Siviero Maria Romania, Tuborg, 1664 Blanc, Granini Romania, Somersby, Eisberg - Iubesc salatele, Liliac , Bomboane BUCURIA - Magazin Exclusiv
Parteneri media: Sapte Seri, IQads, SMARK, IQool, Europa FM, ZeList
Locație: Restaurant Monarh (Calea Plevnei nr 46-48, zona Eroilor, în spate la Opera Națională)
Fotograf oficial: FotoWorld
Videograf: Pricope Bogdan    

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related