Repozitionare la Rexona

Dupa ce a iesit din fabrici si uzine, Rexona alearga. De fapt, tipa din reclama Rexona alearga. Face ocolul unei cladiri pana o observa el, adica tipul.

O poveste simpla, insa nu simplista, care are meritul de a evidentia calitatile deodorantului Rexona. In primul rand ideea ca "nu te lasa la greu" iar in al doilea rand pe planul aspirational: ai incredere in tine, incearca si vei reusi.

Rexona revine cu o campanie care face posibil sa fiu apreciat de prietena mea cand ii ofer un cadou Rexona.

Totusi am observat o chestie. De cand i-am facut acest cadou, a inceput sa alerge in jurul blocului cu un dosar de foi in mana. A dat vreo 3 ture pana a reusit o coleziune frontala cu noul ei vecin. Si au adunat foile impreuna. Acum, sper sa nu ma paraseasca.

Oricum, revenind la campanie, sper ca toata alergatura asta sa revigoreze imaginea Rexona. Are toate sansele.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related