Agenția Aim At Heart împlinește 10 ani de creație și relații cordiale cu brandurile, clienții și colegii din echipă. Party-ul a fost în grădina noului sediu și a avut în centru conceptul Client Friendship.
"Clienții noștri au prea multe de făcut pentru a-și mai ține și un portofoliu de creație, așa cum fac agențiile, așa că noi le-am creat o expoziție cu lucrările pe care le-au făcut cu noi de-a lungul anilor, pentru a-și admira propria muncă. Am construit display-uri speciale în conceptul noului nostru rebranding, fiecare dintre ele prezentând cate un serviciu pe care îl oferim clientilor: campanii, visual identity, design de obiect, video, social media și packaging, am editat un credential video și am petrecut o seară minunată, ca între prieteni." Oana Cristea Știrbu (Lead Aimer, Aim At Heart).
Startul agenției Aim At Heart a avut loc în contextul crizei economice și a pornit ca echipă de creație senioare, premiată la festivaluri. Pe măsura creșterii numărului de clienți a adus alături alți noi oameni de Creație, Client Service, Strategie si Social Media.
"În mod providențial, în weekendul în care am pornit pe cont propriu, am și câștigat un pitch regional pe un superbrand global din IT, ceea ce ne-a deschis porțile pentru alte mărci lider de piață. Secretul este relaționarea, nivelul creativ, înțelegerea brandului și a clientului. Din curiozitate am modelat și un grafic tridimensional care surprinde evoluția clienților fideli versus clienți noi. Și, da, gradul de fidelitate ne mulțumește foarte mult!" Oana Cristea Știrbu (Lead Aimer, Aim At Heart).
Invitații și echipa Aim At Heart și-au adus aminte cu drag de anii cu proiecte crescute împreună, de momentele memorabile și inedite din timpul campaniilor și de rezultatele lor. Au revăzut cele mai bune și eficiente lucrări din portofoliul comun în display-urile cu design special și în credential-ul video, după care s-au întâlnit în grădina noului sediu verde la un cocktail party relaxat. Totul pentru a aduce brandurilor o viziune pentru următorii ani.