IAA Young Professionals, asociația tinerilor profesioniști din industria de marketing și comunicare din România, organizează Seara YP dedicată Marketingului de Festival, joi, 26 septembrie 2019, de la ora 18:30, la IAA House. Evenimentul va urmări modul în care strategiile de marketing şi comunicare ale marilor festivaluri din România reușesc să atragă publicul și să se diferențieze în peisajul evenimentelor din țară.
„Festivalurile fac parte din viaţa noastră, iar pentru unii dintre noi devin o mini vacanţă şi locul ideal de întâlnire cu prietenii. Trăim vremurile în care mergem la festivaluri nu doar pentru muzică, dar şi pentru experienţele pe care ni le oferă. După o vară plină de energie şi distracţie ne dăm întâlnire la cel mai iubit eveniment din această toamnă şi ne dorim să punem pe agenda publică cele mai noi strategii din spatele activărilor brandurilor prezente anul acesta la festivaluri.”, a declarat Iulia Niculae-Cuciurean, Președinte IAA Young Professionals România și Vicepresedinte IAA Young Professionals pentru Europa.
După o vara plină de evenimente și experiențe create de branduri în cadrul festivalurilor, seara YP dedicată Marketing-ului de festival va realiza o retrospectivă asupra lor. Tinerii profesioniști din marketing și comunicare vor afla de la specialiști secrete din culisele strategiilor și planificărilor, acel know-how care generează activări ce întregesc experiența de festival fie el mare sau de nișă. Mixul de speakeri, conținând organizatori de festival, specialiști din agenții și din partea brandurilor, ne va permite să avem o abordare 360 asupra subiectului.
Line-up-ul care ne va împărtăși din experiența lor în legătură cu experiențele de festival este alcătuit din cei 4 speakeri: Anca Moraru, BTL Director, Godmother Agency, Alexandru Corocean, Junior Brand & Trade Marketing, Manager Durex RO/BG/MD, Adrian Constantin, fondator 3 Smoked Olives, Ana Maria Ghiurca, Head of Online Marketing at BCR.
Înscrierile se fac gratuit, completând un formular. Locurile sunt limitate şi se ocupă în ordinea înscrierilor.
Seara YP este unul dintre cele mai importante proiecte ale noastre și aduce în atenția publicului subiecte de actualitate din industria de MarComm, cu scopul de a încuraja dezbaterile, transferul de cunoaștere de la specialiști de top și urmărirea tendințelor principale din domeniu. Printre temele abordate în cadrul edițiilor anterioare se numără: trenduri în marketing politic, comunicare globală versus comunicare locală, marketing turistic, marketing pentru copii, branduri românești.