Campania semnată de Publicis pentru OLX - Locuri de muncă a trecut de toate interviurile

Campania semnată de Publicis pentru OLX - Locuri de muncă a trecut de toate interviurile

După câștigarea, în luna august, a întregului portofoliu de branduri OLX Group România, Publicis prezintă prima campanie dedicată pieței de muncă. Campania cuprinde execuții dedicate și adaptate fiecarui tip de media în parte: online, TV, Radio, OOH, tranzit.

"Provocările din această campanie au fost să consolidăm categoriile-cheie din Locuri de muncă, dar și să deblocăm segmente noi de piață. Publicis a venit cu o rezolvare foarte bună, care pune în valoare ceea ce ne diferențiază: volumul mare de anunțuri de recrutare, de la toate categoriile de angajatori din piață, și avantajul pe care îl oferă OLX candidaților - contactul rapid și direct cu angajatorii, de multe ori la un telefon sau un mesaj distanță. Deși părea o misiune imposibilă la început, întrucât am avut un timp foarte scurt până la startul campaniei, am găsit în Publicis un partener extraordinar.",  Cristina Sauciuc (Brand Manager – OLX România).

 

"Noi am făcut cunoștință cu OLX-ul prin partea de imobiliare (cu Storia, apoi OLX Imobiliare), pe care am întors-o pe toate părțile. Cumva, acolo challenge-ul a devenit să întrecem mereu cu succes ultima campanie făcută, pornind de la același punct. Asta ne-a pregătit destul de bine pentru următorul pas: cum spui „hei, avem locuri de muncă” într-o piață care a văzut deja mii de joburi, joburi, joburi? Am venit doar cu o mână de ajutor pentru cei care încă văd corvoadă unde ar putea să vadă oportunitate – un friendly reminder că procesul de căutare/angajare s-a schimbat și el odată cu oamenii.", Mihnea Gheorghiță (Copywriter - Publicis).

 

"De obicei, brandurile vin la noi ca să rezolvăm o problemă. În acest caz lucrurile stau puțin diferit: nu OLX avea problema propriu-zisă, ci piața muncii. Dificultatea cu care angajatorii își găsesc angajații potriviți e arhicunoscută, dar nimeni nu vorbește despre cât de greu e pentru un angajat să găsească ce i se potrivește.", Miruna Baias (Strategic Planner - Publicis).

 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info
Sectiunea Update cuprinde comunicatele de presa ale agentiilor si companiilor cu privire la activitatea lor, in special in domeniile comunicarii, marketingului si CSR-ului.
Update este un serviciu oferit companiilor in cadrul platformelor IQads si SMARK.
Daca esti reprezentantul unei companii si vrei sa publici un comunicat de presa prin acest serviciu, ne poti contacta aici.


OLX Group

At OLX we improve people’s lives by bringing them together for win-win exchanges. Sellers win. Buyers win. Communities win. OLX wins. And most of all, you win. Being part of something special. In an open... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related