După câștigarea, în luna august, a întregului portofoliu de branduri OLX Group România, Publicis prezintă prima campanie dedicată pieței de muncă. Campania cuprinde execuții dedicate și adaptate fiecarui tip de media în parte: online, TV, Radio, OOH, tranzit.
"Provocările din această campanie au fost să consolidăm categoriile-cheie din Locuri de muncă, dar și să deblocăm segmente noi de piață. Publicis a venit cu o rezolvare foarte bună, care pune în valoare ceea ce ne diferențiază: volumul mare de anunțuri de recrutare, de la toate categoriile de angajatori din piață, și avantajul pe care îl oferă OLX candidaților - contactul rapid și direct cu angajatorii, de multe ori la un telefon sau un mesaj distanță. Deși părea o misiune imposibilă la început, întrucât am avut un timp foarte scurt până la startul campaniei, am găsit în Publicis un partener extraordinar.", Cristina Sauciuc (Brand Manager – OLX România).
"Noi am făcut cunoștință cu OLX-ul prin partea de imobiliare (cu Storia, apoi OLX Imobiliare), pe care am întors-o pe toate părțile. Cumva, acolo challenge-ul a devenit să întrecem mereu cu succes ultima campanie făcută, pornind de la același punct. Asta ne-a pregătit destul de bine pentru următorul pas: cum spui „hei, avem locuri de muncă” într-o piață care a văzut deja mii de joburi, joburi, joburi? Am venit doar cu o mână de ajutor pentru cei care încă văd corvoadă unde ar putea să vadă oportunitate – un friendly reminder că procesul de căutare/angajare s-a schimbat și el odată cu oamenii.", Mihnea Gheorghiță (Copywriter - Publicis).
"De obicei, brandurile vin la noi ca să rezolvăm o problemă. În acest caz lucrurile stau puțin diferit: nu OLX avea problema propriu-zisă, ci piața muncii. Dificultatea cu care angajatorii își găsesc angajații potriviți e arhicunoscută, dar nimeni nu vorbește despre cât de greu e pentru un angajat să găsească ce i se potrivește.", Miruna Baias (Strategic Planner - Publicis).