Uneori tinzi sa te raportezi la reclame ca la stiri, pe parcursul unei saptamani. Vai, ce triste sunt reclamele saptamana asta. Numai spoturi anti suicide si inca ceva cu un lant de burgeri, acelasi. La fel si cu asta, care le intrece pe toate: Sandy Hook Promise sau cum sa-ti pregatesti copilul la scoala in cazul unor violente masive, cea mai noua campanie semnata BBDO New York pentru ONG-ul condus de cativa parinti ai victimelor de la scoala Sandy Hook. Spotul e ca un trailer de film distopic sau un video game apocaliptic. Pustii isi prezinta niste item-uri primite, dupa care ii arata in ipostaza unui atac armat, pe fondul unei panici totale. Si ca incepe scoala, noul sezon si ar fi mai bine sa stii semnele in cazul unui atac cu pac pac.
E de inteles ca se vrea soc si preventie maxima, insa e o violenta care impinge lucrurile cam departe. Iar daca stai si analizezi fraza unuia din membrii ONG_ului, “parents have to understand this is the new normal”, adica 22 de impuscaturi in scoli pe anul asta, e cam groasa. De parca stirile nu te mai sperie destul, acum o fac si reclamele.