Lego e pretextul adultilor ca lumea poate fi schimbata de copii. E nevoie doar de imaginatie si bucati colorate de plastic. Totusi, brandul vrea sa depaseasca limitele industriei de jucarii si sa devina un exponent al creativitatii.
In acest sens, a fost lansata prima campanie globala dupa 30 de ani, Rebuild the world, printr-un clip care portretizeaza in CGI si live-action o lume animata efervescenta in care un simplu vanator urmareste un iepure.
Pentru cateva zeci de secunde ai impresia ca ai platit bilet la o animatie hollywoodiana si ai sarit direct la punctul culminant – cut to the chase – cum zice americanul. In cursa apar dragoni care scor flacari, pompieri care isi fac selfie, masini de politie coborate din tobogane, pui de rata si masini zburatoare.
Fiecare personaj, animal si vehicul se bazeaza pe o jucarie Lego existenta sau trecuta si fiecare obiect din film a fost realizat in proportie exacta cu piesa Lego echivalenta.
Spre deosebire de The Lego Movie, in care lumea animata se dovedeste a fi o fantezie e unui pusti din viata reala, aici, finalul ii transforma pe toti in piese Lego.
Clipul excentric a provocat reactii pe masura. De altfel, in primele 24 de ore clipul a strans 1,5 mil de vizualizari.
Pe site-ul oficial, grupul LEGO considera ca fiecare copil este nascut cu o capacitate creativa incredibila de rezolvare a problemelor, dar trebuie sa actionam acum pentru a stimula aceasta creativitate, astfel incat sa poata deveni o abilitate de-a lungul vietii, deoarece viitorul depinde de ea.
Raportul The World Economic Forum Future of Jobs plaseaza rezolvarea creativa a problemelor in primele trei abilitati pe care piata locurilor de munca le va cere din 2020.