Ne întrebam dacă emoția vinde sau nu. Nu știm dacă acesta este scopul spotului de mai jos. Dar ne-a scuturat.
Filmul, creat de Cheil Worldwide pentru Samsung, povestește cât e de greu să pătrunzi în universul persoanelor cu deficiențe de auz și văz.
Diya, eroina acestui spot, nu poate comunica cu familia ei, pentru că nu aude, nu vede și nici nu vorbește. Unicul sunet pe care-l poate interpreta fiind cântecul de leagăn al mamii. Iar atunci când părinții decid s-o dea într-o școală specială, casa nu foarte gălăgioasă se scufundă într-o tăcere asurzitoare.
Mai că ne-au luat lacrimile, dar apoi ne-am amintit că e doar o reclamă. Sau poate că nu chiar.
Spotul a adunat pe youtube, în jur de-o săptămână, aproape 86 de milioane de vizualizări.
Samsung a pus știința într-o aplicație utilă și practică pentru persoanele surde și nevăzătoare. „Good vibes” folosește codul Morse pentru a transforma vibrațiile în text sau voce, și invers, astfel încât aceste persoane cu deficiențe de auz și văz să-și poată împărtăși gândurile cu oamenii dragi.
Aplicația este disponibilă în magazinul de aplicații Samsung. Iar în curând o vom găsi și pe Google Play Store pentru toți utilizatorii Android.