Asociatia personajelor de film uitate

Asociatia personajelor de film uitate

Trebuia sa existe si asta. Asociatia personajelor de film uitate. Se intalnesc seara, intr-o camera intunecata. Stau pe scaune si vorbesc pe rand. Au un lider cu o voce calma, care spune: Avem pe cineva nou in seara asta. Iar formula de introducere a nou venitului e mereu aceeasi: Buna, eu sunt Henry, si sunt un personaj de film uitat... Iar toata lumea zice: Buuna Henry...

Independente si cu constiinta de sine, ca in 6 personaje in cautarea unui autor a lui Luigi Pirandello, mumia, omul invizibil, cowboy-ul si celelalte personaje din spotul produs de DDB Spania, isi plang fiecare de mila si isi amintesc de vremurile bune, cand erau icon-uri ale cinematografiei.

Intotdeauna, in astfel de intalniri e cineva care sta la colt, chiar daca toata lumea e in cerc. Timida, nu are curajul sa se confeseze, si asculta doar pe ceilalti. Pana cand o observa liderul. Hey, tu de acolo… n-ai spus nimic toata seara… cum te numesti? 

Toate privirile sunt atintite asupra ei. Se ridica gratios si incepe sa vorbeasca. Totusi, nu o aude nimeni. Pur si simplu nu are voce. Nu, nu e la figurat sau legat de timiditatea ei. De fapt, nici nu e timida. Culorile ei alb-negru ii dezvaluie identitatea – este un personaj din filmele mute. Comunica prin intertitluri. Sa vedem ce are de zis.

  

Perioada filmelor mute coincide cu perioada aparitiei automobilului. Intorcandu-se la origini, Audi isi joaca rolul de masina oficiala a festivalului de film de la San Sebastian, printr-o interpretare fara zgomot a propriului motor. 100% electric. Trebuia sa existe si asta.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related