[De la concept la execuție] Vladimir Dembinski: Am învățat să spunem nu, iar asta e foarte important

[De la concept la execuție] Vladimir Dembinski: Am învățat să spunem nu, iar asta e foarte important

Vladimir Dembinski este regizor si co-fondator al casei de productie Popski Production, care are in portofoliu clienti precum Orange, Gillette, Nokia sau Subway.

Vladimir crede ca o colaborare buna intre agentie si casa de productie porneste de la brief. Situatiile care nu sunt clarificate initial, tind sa devina probleme in faza de post-productie, si numai un editor cu super puteri le poate rezolva.

Pentru el este important ca agentia sa fie conectata si informata despre toate etapele productiei, ca sa se asigure ca mesajul campaniei este comunicat corect. In ceea ce priveste prezenta clientilor pe platou, aceasta poate fi de bun augur atat timp cat acestia isi inteleg rolul si nu au pretentii absurde, pe moment.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related