Dare Digital, agenția de strategie online și performance marketing, se repoziționează ca urmare a schimbării modelului de business. „Everything is personal. Even in business.” reprezintă noul concept de comunicare al agenției, care exprimă modul în care Dare Digital abordează relațiile de parteneriat – atât cu clienții, cât și cu colaboratorii și angajații.
„Am creat un model de business unic pe piața de digital marketing din România, în centrul căruia se află un ecosistem de parteneri, un pool de resurse cu expertiză în domeniu, care pot răspunde într-un mod individualizat la orice nevoie de comunicare și marketing. Experiența noastră din ultimii ani și feedback-ul primit din piață ne-au arătat că fiecare companie, mai mică sau mai mare, are nevoie de resurse personalizate, de o abordare diferențiată și nu de un tipar universal valabil. Am testat și rafinat acest model de business mai bine de un an și jumătate și, punându-l în aplicare, am reușit să adăugăm în portofoliul agenției clienți precum Keez, Wienerberger, Caroli sau Sanador”, spune Ciprian Susanu (General Manager Dare Digital).
Noul model de business se bazează pe un sistem de specialiști cu experiență mixtă în toate ariile marketing-ului online care sunt alocați pe proiecte one-by-one, în funcție de specificul clientului și industrie. Fiecare dintre aceștia este pregătit să răspundă nevoilor reale de business ale clienților cu cea mai potrivită direcție și idee creativă și cu mixul relevant de tehnologie și media buying în baza unei strategii orientate pe maximizarea rezultatelor.
Specialiștii din ecosistemul Dare Digital aleg să lucreze în acest sistem fiind motivați de autonomia de care beneficiază și de flexibilitatea în stabilirea propriului program, de posibilitatea de a-și dezvolta expertiza în domeniu lucrând într-un mod dinamic, pentru brand-urile din portofoliu pe care și le aleg, fapt care le aduce un plus de semnificație.
Companiile care colaborează cu Dare Digital au astfel posibilitatea de a lucra cu cei mai buni specialiști de pe piață și cu resursele care au experiență relevantă în domeniile acestora și capacitatea de a le soluționa problemele de business într-un mod optim. Fiecare brand știe exact care sunt specialiștii din ecosistem care lucrează pe proiectele sale și care este expertiza acestora. Fiecare pas a colaborării brand-urilor cu Dare Digital este axat pe personalizare și contextualizare a soluțiilor propuse în funcție de timp, buget și context de business.
Piața de advertising locală este caracterizată de un trend care îmbină new technologies în campanii, de digital entertainment care ia treptat locul TV-ului, de noi modalități de display, de experiențele oferite de brand-uri la festivaluri și de noi formate de reclame sau de rețele sociale emergente adresate tuturor categoriilor de vârstă.
Astfel, prin prisma noilor standarde care pun bazele industriei și prin adaptarea la dinamismul domeniului, în ecosistemul Dare Digital lucrează împreună angajați și colaboratori care împărtășesc profesionalismul, curajul și ambiția de a aduce valoare în fiecare proiect.
“În ultimii ani, Dare Digital s-a dezvoltat prin pragmatismul, viziunea și creativitatea care ne definesc și mai ales prin modul în care știm să le îmbinăm pentru a face performanță în digital marketing. Noul model de business ne permite astăzi să facem un pas înainte. Ne oferă flexibilitatea, resursele, dar și disciplina de a susține promisiunea Dare Digital: aceea de a contribui la creșterea business-urilor clienților noștri prin rezultate concrete și măsurabile”, adaugă Ciprian Susanu.
Odată cu repoziționarea, Dare Digital relansează site-ul daredigital.ro, care oferă informații relevante pentru toți clienții si partenerii din ecosistemul agenției.