În cadrul festivalului Summer Well, evenimentul muzical care aduce în fiecare an pe domeniul Știrbey de la Buftea zeci de mii de vizitatori, divizia Experiential Marketing by Syscom Digital a agenției de marketing interactiv și consumer interaction Syscom Digital a dezvoltat și implementat un proiect original dedicat exclusiv brandului Colorista de la L’Oreal Paris, o noua premiera pe piața activărilor interactive de brand engagement.
Device-ul 3Senser Interactive Booth, proiectat și dezvoltat special de echipa Experiential by Syscom Digital pentru brandul Colorista de la L’Oreal Paris, un device futurist digital ce generează senzații, determină reacții și emoții, duce comunicarea brandului și interacțiunea cu consumatorii la un nivel mai profund, transformând întreaga experiență senzorială într-una cu adevărat memorabilă.
Proiectul a avut toate ingredientele și componentele pentru o activare de interactive de succes, dispozitivul fiind conceput pentru afișare dinamică, preluare imagini video, imprimantă foto integrată real-time, touchscreen, senzori și suflante de aer pentru senzații speciale.
Experiența a fost finalizată prin conținut foto în format fizic, gif, video în format slow sau fast motion, potrivite pentru publicul țintă al brandului spre a fi share-uite. Pentru a încuraja tranziția experienței și în online, pe rețelele de social media unde consumatorii brandului sunt activi, aplicația a integrat un tool automat SMS (agenția Syscom Digital fiind și agregator autorizat al operatorilor de telefonie mobila din România) și e-mail, în așa fel încât utilizatorii au primit instant, pe lângă fotografia printată la fața locului, și un link către conținutul realizat în timpul activării pe care îl puteau distribui pe rețelele de socializare.
“Încercăm mereu să le oferim consumatorilor interacțiuni cât mai relevante cu brandurile noastre. Iar tehnologia este o oportunitate excelentă pentru a ne conecta, pentru a le permite să experiemnteze, să intre în universul produselor noastre și al stărilor generate de acestea. Suntem o companie beauty-tech, iar tehnologia nu mai este de mult timp, pentru noi, doar apanajul proceselor de fabricație și distribuție. Iar un brand dinamic, proaspăt, jovial cum este Colorista de la L’Oreal Paris nu putea fi experimentat mai bine decât printr-un joc de imagini și dinamică.
Prin parteneriatul nostru de lungă durată cu echipa Syscom Digital am reușit să venim în fața consumatorilor noștri prezenți la SummerWell cu o experiență fresh, un device senzațional, gândit special pentru acest brand și prin intermediul căruia consumatorii au putut intra în universul Colorista.”, a declarat Ștefan Ilin (Marketing Manager Mass Market în cadrul Consumer Products Division L’Oreal România).
“Frumusețea si digitalul merg mână în mână, iar noi ca partener de comunicare digitală a L’Oreal România avem sarcina și plăcerea de a crea activări digitale online sau experiențiale adaptate nevoilor actuale. Când vorbim despre brand engagement, dezvoltare creativă și mecanisme de interacțiune cu consumatorii, ne gândim în primul rând la rezultate.
Toate proiectele noastre sunt dezvoltate in-house, folosind tool-uri digitale special concepute pentru fiecare brand în parte, în funcție de specificul produsului și obiectivele pe care le avem în cadrul proiectului. Cu 3Senser Interactive Booth, creat special pentru un brand de produse de păr precum Colorista de la L’Oreal Paris, ne-am bucurat împreună cu clientul nostru de succesul înregistrat în cadrul activării în cornerul dedicat la festivalul Summer Well.
Așteptăm cu nerăbdare să răspundem și următoarelor provocări și mulțumim L’Oreal România pentru deschiderea și îndrăzneala cu care abordează scena digitală, rezultatele foarte bune fiind pe măsura abordării originale.”, a completat Maia Novolan (director general Syscom Digital).