Noua ediție a Students’ Kit, campania cu peste 10 ani de tradiție în rândul studenților din întreaga țară, dar și în rândul brandurilor care caută o soluție completă de promovare către targetul 18 - 26, aduce în prim plan componenta de digital prin intermediul căreia mesajul advertiserilor din toate categoriile ajunge rapid la core target.
Students’ Kit, editia 2018 - 2019
Students’ Kit este campania care la început de an universitar aduce brandurile mai aproape de 50.000 studenți printr-o promovare 360 către acest target. Edițiile anterioare s-au bucurat de participarea a peste 20 de parteneri per ediție, care au ales sa comunice într-un mod fresh și actual cu tinerii din universități.
Concret, campania se traduce printr-o desfășurare de forțe la nivel național, prin distribuirea a 50.000 branded goodie bags și agende către studenți din 22 de universități, precum Universitatea Politehnica din București, Academia de Studii Economice București, Universitatea de Vest Timișoara, Universitatea Babeș-Bolyai Cluj-Napoca, Universitatea din Craiova.
Brandurile au la dispoziție o gamă variată de servicii de promovare, cele mai multe alegând un mix între acestea, pentru a se asigura că fiecare touchpoint îl va duce pe student mai aproape de statutul de customer.
Astfel, componenta de sampling este cea care îi face pe tineri nerăbdători și creează un network effect autentic prin care devin ambasadori de brand pentru produsele testate, asigurand engagement & trial.
Componenta de awareness este deservită de workbook-ul cv30, agenda care s-a dovedit a fi accesoriul preferat al studenților, pentru că îi ajută să își organizeze viața studențească, fie ea dominată de cursuri sau distracție. Brandurile sunt promovate prin intermediul planner-elor din workbook, care pun în context un obicei de consum (de exemplu, calendarul de sesiune poate fi asociat unui brand de ciocolată sau cafea).
Pentru că vorbim de generația Z, tech savvy și digital native, componenta de digital întregește strategia de comunicare prin promovarea online, via direct emailing, social media și branded landing page, care asigură un reach de peste 80% din total target.
Students’ Kit, editia 2018 - 2019
“Unul dintre principalele motive pentru care partenerii noștri sunt atrași de participarea în această campanie este mixul online-offline, precum și datorită modului în care am calibrat proiectul astfel încât componentele lui să acționeze pe întreaga perioadă a anului universitar. Acest lucru înseamnă expunere îndelungată, repetată, targetată, dar și cadrul perfect pentru cei care vor să se manifeste mai jucăuș, mai fresh și vor să își aloce resursele într-o campanie care asigură expunere îndelungată către un target de viitori brand ambasadori.”, Anca Bătae (Business Development Manager @ cv30).
Fiecare nouă ediție Students’ Kit este și mai așteptată de studenți, pentru că știu că vor primi un goodie bag care le face viața de student mai frumoasă, generând o conexiune aparte cu brandurile implicate.
Printre partenerii edițiilor anterioare se numără: Coca Cola, Batiste, Orbit, Jacobs 3in1, BCR Accenture, Carrefour, PWC, Webhelp, Telekom, Avon, Adient, Teleperformance, Kaufland, CCC, Webhelp, Emerson, Eucom, Renault, etc.
Kaufland, FrieslandCampina, Clever Tech, Food Panda, Mercedes, etc sunt doar câteva dintre companiile care au ales să fie partenerii Students’ Kit, ediția 2019-2020.
Students’ Kit, editia 2019 - 2020
Echipa cv30 ajută brandurile să comunice pe înțelesul tinerilor, expertiza echipei pe targetul de studenți fiind incontestabil susținută de faptul că Students’ Kit este singura campanie de acest calibru în target-ul 18-26. Fiind alături de studenți pe tot parcursul anului, prin evenimente și activări speciale, cv30 este parte din viața studenților de pretutindeni.