[Reguli de pitch] Irina Roncea (Golin): Suntem o piață mică și ne cunoaștem destul de bine între noi, așa că neregulile ies plută la suprafață

[Reguli de pitch] Irina Roncea (Golin): Suntem o piață mică și ne cunoaștem destul de bine între noi, așa că neregulile ies plută la suprafață

 Piața, educația și experiența sunt principalii factori care au schimbat în bine lumea pitchurilor, crede Irina Roncea, Managing Director Golin. Maturizarea pieței, educația clienților și a agențiilor deopotrivă, eforturile organizațiilor din industrie de profesionalizare. Chiar și așa, există încă probleme. 

Lista este destul de cuprinzătoare, din păcate. Cele mai deranjante pentru noi sunt lipsa de transparență și corectitudine, pitchurile făcute „la plesneală” sau „pentru că trebuie”

Mai jos, Irina Roncea povestește pe larg, cu bune și rele, despre ce s-a schimbat în organizarea pitchurilor din România, ce a rămas la fel și unde trebuie lucrat în drumul spre pitchuri ca la carte.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related