Dragostea nu e pe sentimente, ci pe market share

Dragostea nu e pe sentimente, ci pe market share

E primul tau date intr-un an de zile. Ti-ai pregatit 3 complimente de acasa. Esti draguta. Ea zambeste. Strike one. Proseco e servit. Muzica e perfecta. Schimb de priviri. Momente de tacere. Te imbraci cu gust! Ah, multumesc, daca ai stii cat am cautat rochia asta. Strike two. Privirile in meniu. Seara merge bine. Ai toate sansele sa ajungi si la strike three si ai marcat toate cliseele posibile.

Catalina Marketing, o agentie de shopper intelligence si digital media pentru FMCG, s-a gandit ca o intalnire ar putea sa decurga cu totul altfel si ca primul sarut poate veni mult mai repede.

Spotul transpune metaforic relatia dintre cumparator si produs si surprinde in mai putin de un minut chimia care il face pe client sa se indragosteasca. Sarutul e sinonim cu decizia de a cumpara. Dragostea nu se bazeaza pe sentimente, ci pe market share, ad impressions si conversii.

Fiind vorba de date si interpretarea lor, agentia se pozitioneaza convenabil in tabara nerds-ilor. Campania Get the Nerd on your side apartine DNA Seattle si pe langa primul date, surprinde si o intalnire intre prieteni la un gratar, care nu fac ce face lumea la gratar:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded