Cum să fii neconvențional în Marketing

Cum să fii neconvențional în Marketing

Acum câțiva ani, cel mai neconvențional instrument de Marketing era online-ul. În prezent, instrumentele de marketing folosite de branduri s-au schimbat. S-a trecut de la a spune o poveste la a fi parte din poveste. Cum? Ți-am pregătit câteva idei concrete, mai jos.

 

Ce vei citi în acest articol

  • de ce vând evenimentele mai bine decât marketingul online;
  • cum poți accesa emoțiile consumatorilor cu ajutorul Realității Virtuale;
  • cum poți folosi simulatoarele VR, din cadrul Marcom Hub, în evenimentele pe care le pregătești în toamna asta.

 

Să revenim la neconvențional…

Concret, pentru a fi un brand în afara canoanelor, din punct de vedere al Marketingului, ar trebui să fii memorabil, să te faci observat, să creezi cât mai multe contexte în care poți fi în contact direct cu consumatorii și să interacționezi cu ei oferindu-le experiențe senzoriale inedite.

Cel mai mare avantaj al acestui tip de marketing este că nu poate fi egalat de marketing-ul digital. Conform datelor prezentate de Forbes.com, 74% dintre respondenții unui studiu declară că este mai probabil să achiziționeze produse promovate prin intermediul unor evenimente. Asta pentru că legătura emoțională dintre client și brand este cea care influențează procesul de achiziție.

 

Impactul VR în marketing-ul experiențial

Un instrument din ce în ce mai folosit în campaniile de marketing experiențial sunt tehnologiile pe bază de realitate virtuală. Simulatoarele VR, disponibile prin intermediul Marcom Hub (VRider și VRmoto) au fost testate pentru prima dată de echipa hubului în Japonia, iar impactul lor a atras atenția imediat. Poți să îți transpui invitații din cadrul unui eveniment într-o altă „lume” – utilizatorul de astfel de tehnologii are parte de o experiență de zbor sau de diving, ”ca și cum ar fi real”, ceea ce va accesa emoții foarte puternice. În plus, este foarte probabil ca acesta să împărtășească experiența sa și pe rețelele sociale, ceea ce creează awareness.

 

Hai să punem punctul pe i 

Cele două simulatoare VR folosite până acum în mai multe campanii implementate de echipa Marcom Hub, pot fi utilizate pentru lansări de produse, extinderi de game, consolidarea brandului de angajator, team building-uri, festivaluri etc. Avantajul acestora este că au capacitatea de a atrage atenția în orice context ar fi amplasate: oamenii stau la rând pentru a fi parte din experiență. Însă impactul cel mai mare este reprezentat de felul în care se simt participanții la eveniment. De exemplu, VRider poate fi controlat doar cu greutatea corpului contribuind astfel la generarea senzației de zbor cât mai aproape de realitate. VR Moto este un simulator care oferă experiența plină de adrenalină a unei curse cu motorul, utilizatorul având la dispoziție mai multe nivele de dificultate a traseului. Pe lângă faptul că este fun și entertaining, această tehnologie este un instrument de comunicare potrivit pentru brandurile care vor să comunice valori precum: independență, perseverență, performanță, competiție etc.

VRexperience, este un alt tip de tehnologie, disponibilă în cadrul hubului și folosită cu succes în domenii precum Medical, Auto, Banking etc. Imaginează-ți cum este să vezi traseul unui medicament în corpul uman sau cel mai nou model de mașină al brandului tău preferat, în format 3D, chiar în fața ta.

Realitatea virtuală are aplicabilitate în promovarea unei mari varietăți de produse și servivii, deoarece limita este reprezentată de imaginația fiecărui brand. Dacă te gândești deja la câteva activări outside the box, poți testa tehnologiile din cadrul Marcom Hub după ce îți anunți vizita printr-un e-mail la [email protected]. Pe lângă imersiunea în universul neconvenționalului vei întâlni o echipă de specialiști gata să îți pună la dispoziție experiența de peste 16 ani în domeniul activărilor de brand pentru ca impactul campaniei tale să fie exact cel pe care îl aștepți.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Marcom Hub

Marcom Hub este un showroom de tehnologie creat exclusiv pentru profesionistii din industriile creative si reprezinta o retea de experti care isi propun sa aduca domeniul Marketingului Experiential mai aproape de... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related