Jerry Seinfeld avea dreptate, in speech-ul lui din 2015 pentru acceptarea unui Clio:
"Cred ca, traindu-ti viata incercand sa pacalesti oameni nevinovati sa iti cumpere produsele inutile, de calitate inferioara, este o excelenta folosire a energiei."
Asta pentru ca te duce direct in rai. Si nici macar nu trebuie sa mori.
Prin rai se intelege o maiestuasa piata romana din perioada renascentista, in care se intalnesc personalitatile advertisingului din ultimii 60 de ani si personajele campaniilor lor memorabile.
Adresa raiului e clio60.com, iar intrarea se face pe baza de celebritate.
Viziunea ii apartine artistului graphic Sam Spratt, coordonat de BBDO Los Angeles, cu ocazia implinirii a 60 de ani a premiilor Clio.
Diorama virtuala interactiva aduce tribut tuturor generatiilor, de la fondatorul premiilor Wallace Ross, la Bill Bernbach si Mary Wells Lawrence, si de la Lee Clow pana la David Droga. Cu totii pozeaza relaxati, dar cu siguranta, cand nu suntem atenti, se distreaza uitandu-se cum bomboanele M&M’s se urca in Volkswagenul lui Bernbach, il urmaresc pe Bud Knight-ul lui Droga pe melodia Dumb Ways to Die, in lumina lampii Ikea, iar in timp ce broastele Budweiser comenteaza de pe margine si Dos Equis – cel mai interesant barbat din lume isi face griji ca nu mai este cel mai interesant barbat din lume, tipa din spotul Apple 1984 arunca ciocanul, sparge ecranul si cu totii vom intelege de ce urmatorii 60 de ani de publicitate nu vor fi mai fi ca precedentii 60 de ani publicitate.
Ironia este ca in centru se afla un trofeu Clio supradimensionat, care face trimitere la editia din 1991, cand lista castigatorilor s-a pierdut si toata lumea s-a imbulzit pe scena pentru a-si lua premiul care credea ca i se cuvine.
Editia aniversara va avea loc pe 25.09.2019 la New York si promite participantilor un loc printre alesi.