Timpul le schimbă pe toate. Iar publicitatea nu este o excepție. Am văzut cum au evoluat campaniile de advertising pe la mai multe agenții din Republica Moldova. Și mai vrem. Mai vrem să învățăm din greșeli și istorie.
De această dată, ne-am așezat la masă cu Alexandru Rusu, director general GoodMedia. Ne-am pus pe povestite despre cercetări de marketing sau, mai bine zis, lipsa acestora, despre clienții care nu vor să-și recunoască greșelile, despre tendințe în publicitate și… citiți mai jos despre ce.
Încă student fiind în anul 4 la ASEM, Relații Economice Internaționale (anul 2000) am început să lucrez într-o agenție mică și atunci am descoperit și pentru mine acest domeniu, atât de dinamic și mereu diferit. Fiind pasionat la vremea aceea mai mult de științele reale și gândire logică, am înțeles că Marketingul este o combinație strânsă a creației și strategiei, domenii pe care aș putea să le îmbin și în care nu m-aș plictisi niciodată.