Ce-ar fi daca (what if) este o expresie magica. Prima oara am auzit-o la Stanislavski, omonimul lui Kotler din marketing, in actorie. Este distanta de la realitate la fantezie. Ce-ar fi daca are puterea de a schimba orice.
Once in a blue moon este o expresie britanica care denota raritatea. Tehnic, luna albastra este a doua luna plina care se produce intr-o singura luna calendaristica, eveniment care are loc cam o data la 2 ani jumate.
What if once in a blue moon happened more than once in a blue moon? Brandul american de bere Blue Moon, propune in spotul creat de DDB Chicago, o experienta in care tot ce se intampla rar, se intampla in fiecare zi. Ce-ar fi daca, dimineata cand te uiti pe fereastra, vezi un om cu baloane colorate plutind in aer? Nu ca asta s-ar intampla nici macar rar, dar nu uitati de puterea formulei magice. Ce-ar fi daca, in drum spre birou, o balena s-ar balaci in fantana artizanala de pe strada? Ce-ar fi daca o femeie ar ajunge pe luna?
E confortabil cand brandul pune intrebarile, iar publicul gaseste raspunsurile in produs.