Începând cu luna august, Bogdan Teodorescu ocupă poziția de Creative Director Geometry România și va coordona activitatea departamentului de creativi specializați în campanii de brand pe toate canalele, conținut digital și design.
Bogdan s-a alăturat agenției Geometry în 2017 în calitate de Head of Digital Creative și preia noua funcție după 12 ani de publicitate pe care i-a petrecut în pozițiile de Art Director și Senior Art Director în agențiile Kinecto, Grey și MRM//McCann. Clienții pentru care a lucrat sunt locali, regionali și internaționali și printre ei se numără Vodafone, Lidl, Coca Cola, Nestle, Carlsberg, L’Oreal, Danone, Audi, KFC, Jagermeister, BRD și Alpha Bank. Campaniile în care a fost implicat au câștigat premii și nominalizări la festivalurile Cannes Lions, Eurobest, Golden Drum și Effie.
„Având în vedere viteza cu care lucrurile se schimbă și tot haosul în care alergăm după schimbare, cred foarte mult în combo-ul creativitate și știință ca un super skill care ne va duce industria la un next level. Într-o lume în care nimeni nu mai are mai mult de 10 secunde de attention span, un plan bine pus la punct și idei super sharp executate impecabil devin critice.
Geometry are în ADN un background solid de înțelegere a consumatorului, eficiența și tool-uri proprii care să ne ajute în procesul creativ. Plus o echipă de specialiști cu expertize puternice în domenii variate. Misiunea mea e sa mixăm asta cu idei tari și ușor de înțeles care să ajute orice .ppt să se vândă singur. Prezentări autonome care să impresioneze orice client” a declarat Bogdan Teodorescu (Creative Director Geometry).
“Bogdan are exact profilul de care Geometry are nevoie pentru a asigura o dinamică perfectă în cadrul departamentului de creație. Este un creativ deschis, optimist, adaptabil și inovativ care ne va ajuta să rezolvam problemele pe care le au clienții noștri în medii care sunt într-o continuă schimbare” a declarat Mircea Pascu (Managing Director Geometry).