Cauti o banca buna? Mergi in parc. Asta e o gluma la care nu rade nimeni. Sper. Nationwide Building Society, o banca britanica, s-a gandit sa faca lumea sa rada pe bune, apeland la stand-up comedieni profesionisti. Banca si-a ales un ton of voice bazat pe umor, pentru a vorbi despre o tema cat se poate de serioasa: economiile financiare. Insightul este ca 11 milioane de britanici au mai putin de 100 de lire in contul lor de economii.
In goana dupa continut fresh si original a brandurilor, Nationwide s-a gandit sa paseasca pe teritoriul stand-up comedy. De altfel, exista asemanari intre tehnica comedienilor si tehnica publicitarilor. Spre exemplu, fiecare gluma, respectiv idee, se bazeaza pe un insight, care reiese din procesul de observatie sociala. Succesul unei glume sau al unei idei poate fi dat si de modul in care este livrata/prezentata. Fiecare gluma are un punchline, in timp ce fiecare concept este tradus in final, intr-un slogan. De data aceasta, sloganul e: it’s easier to save, if you do it the day you’re paid.
Campania PayDay SaveDay, realizata de VCCP, preia set-urile live a 4 stand-up comedieni, care glumesc pe seama situatiilor in care nu ai bani.