Cand coloana sonora a unui spot este imprumutata de la Man of Steel a lui Hans Zimmer, cineva urmeaza sa fie salvat. Victima: un urs Koala, pe un stalp. Eroul: un pusti, pe o bicicleta. Acesta il ademeneste cu frunze de eucalipt. In cele din urma, ursuletul coboara. Problema rezolvata. Tot ce trebuie acum e sa il duca acasa. Dar casa lui nu e acasa.
Pentru o companie care vinde asigurari pentru casele australienilor, asocierea cu ursii Koala, a caror habitat este pus in pericol, este cat se poate de potrivita.
Australienii ii alinta Joey. Oamenii de stiinta ii alinta Phascolarctos cinereus. Oricum, li s-ar spune, in unele state australiene, Koala a devenit recent o specie pe cale de disparitie functionala. Adica numarul lor a scazut atat de mult incat nu se stie sigur daca se mai pot forma generatii noi.
Campania lansata de The Monkeys pentru NRMA Insurance, printr-un spot emotional si cinematic, mizeaza pe importanta sentimentului de securitate pe care o casa ti-l ofera si promite sa planteze cate un copac in Queensland si New South Wales, pentru fiecare polita de asigurare incheiata pana la finele lui 2019.
Pentru NRMA Insurance nu este prima data cand salveaza un Koala, acest lucru petrecandu-se si anul trecut, in spotul - Help is who we are.