[Reguli de pitch] Valentin Vacarus (Godmother): Iubim pitchurile!

[Reguli de pitch] Valentin Vacarus (Godmother): Iubim pitchurile!

Valentin Vacarus, Managing Director Godmother, nu este ironic cand spune ca iubeste pitchurile. Agentia lui are mereu in desfasurare 2-3 pitch-uri. In ultimele  3 saptamani au participat la Orange, Samsung, Servier Pharma, Audi, Profi, Can-Power.

La Godmother toti clientii au venit in urma unor pitchuri. Sigur, BTL este si zona in care vrei sa vezi idei, sa vezi abordari diferite. Chiar si companiile care fac conferinta de vanzari cu aceeasi agentie de 10 ani tot mai invita la pitch 2-3 agentii sa investigheze noi idei.

Concluzia lui Valentin Vacarus suna asa: pitch-urile sunt o modalitate de a arata ce poti, nu doar sa povestesti despre ce ai putut.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Branded


Related