Tatuajele vorbesc. La propriu

Tatuajele vorbesc. La propriu

Dupa ce ca omului i-a fost lasata vocea constiintei, ca sa aiba cu cine vorbi cand este singur, si nu numai, acum are de-a face si cu vocea tatuajelor pe care le poarta. Cum toata lumea cauta sa isi gaseasca vocea, inseamna ca cei cu tatuaje au mai multe sanse.

Lumea isi fac tatuaje ca sa se vorbeasca despre ele. Lynx Ink - un gel de dus dedicat ingrijirii lor - a inversat rolurile si face tatuajele sa vorbeasca. Despre seductie.

Conversatiile se bazeaza pe insightul atractiei persoanelor prin tatuaje si implica un tigru care isi dă cu parerea despre jungla aplicatiilor de dating si o bufnita care se teme de inaltime dar povesteste de skydiving pentru a impresiona o fata. 

Procesul agentiei 72andSunny Amsterdam s-a bazat pe improvizatie si interviuri, intrucat tatuajele sunt reale iar cei care le poarta au contribuit cu povestile lor in realizarea campaniei. Si cu vocile lor.

Probabil ca s-au pierdut o serie de pariuri, bazate pe am sa iti fac cinste cu o bere, cand o sa-mi vorbeasca tatuajul. Ne asteptam ca in curand, sa zboare porcul.

Hmm, s-a intamplat deja. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related