Omenirea a trecut prin multe. Razboiul celor doua roze, Marea Schisma, Razboiul Rece. De departe insa, in lumea brandurilor, cea mai acuta rivalitate ramane intre Mac vs. PC.
In publicitate, functioneaza de ani de zile tehnica personificarii, adica crearea unui personaj dintr-un produs. De data aceasta, Microsoft a mers mai departe, pana in Australia mai precis, pentru a gasi o persoana reala cu numele Mackenzie Book, pe scurt Mac Book, care sa testifice ca Surface Laptop 2 este superior produsului competitiei. Asadar, Microsoft transforma persoana in produs.
Parca publicitatea era mai mult despre cuvinte, Carlsberg s-a pozitionat ca lider de piata, evitand armata de avocati, printr-un singur cuvant - “probably”. Totusi, aceasta este probabil cea mai buna reactie Microsoft in fata Apple. De data aceasta Microsoft castiga partida, dar pare ca o face in afara stadionului. Iata un istoric al seriei.
The Verge se intreaba daca nu cumva Apple il va gasi pe “Mike Rosoft” si propune ca ultimul slide al spotului sa fie transformat intr-un meme generator.
De asemenea, ideea aduce aminte de spotul Taco Bell in care persoane pe numele real Ronald McDonald spun ca le place Taco Bell.