Cand vorbesc copiii, adultii asculta. ESPN trasmite un mesaj puternic prin simpla inlocuire a unui atlet profesionist, cu un copil, in cadrul unei conferinte de presa dedicata retragerii din sport.
Campania Don’t Retire Kid creata de Arnold Worldwide si Aspen Institute prin platforma projectplay.us, tinteste cresterea awarness-ului in SUA asupra ratei de participare a copiilor in sporturi.
Procentul copiilor cu varste intre 6 si 12 ani, care au practicat un sport de echipa a scazut in ultimii 10 ani cu 7%, conform Sports & Fitness Industry Association.
„Vrem sa concentram atentia asupra acestei probleme importante, astfel incat copiii sa poata profita de beneficiile sportului, de la sanatate la rezultate mai bune in scoala.”, declara Jimmy Pitaro, președintele ESPN.
Potrivit Women’s Sports Foundation, numarul fetelor care practica sport este mai mic decat cel al baietilor, acestea avand o rata de renuntare de două ori mai mare. Un spot nou va fi creat pentru a evidentia faptul ca 69% dintre fete nu joaca regulat sporturi de echipa.
Campania include si o serie de endorseri, precum Kobe Bryant sau Sloane Stephens.